Ik vind dit echt niet leuk meer.

Ohh, ik voel me echt ff kut. Ik was gister uit en toen kwam ik m’n scharrel tegen die ik eigelijk best wel heel leuk vindt. Maar ik wil hem niet leuk vinden, want het wordt toch nooit wat. Ik dacht dat ik hem niet meer zo leuk vond, maar wel dus.
We hebben echt een half uur ofzo zo ongeveer naast elkaar gestaan en we hebben niet eens wat tegen elkaar gezegt.
Zo stom!
Wou echt dat ik hem niet tegen gekomen was…
Dit slaat ook echt helemaal nergens op, hoe ik me ineens voel.

Nog meer mensen die nog wat te zeuren hebben?

Mijn liefdesleven zit wel snor, dus ik heb niets om over te klagen.

Maar waarom zou het dan nooit wat kunnen worden tussen jou en die scharrel?

Ja inderdaad, waarom:)?

Ik wil een smsje van m’n vriendje.

ehh ja als je beide niet begint te praten wordt het nooit wat. toon wat iniatief!

het enige wat er bij mij valt te klagen is dat mijn liefdesleven niet bestaand is momenteel, maar ik vind het wel fijn zonder die drama.

Hij heeft het waarschijnlijk niet eens opgemerkt. Praat de volgende keer gewoon met hem dat scheelt ook weer chagrijnige gevoels.

Jawel, dat heeft hij wel. Hij keek me recht aan en een vriendin van me zei dat hij steeds keek.

genoeg om te zeuren 7 maanden voorgelogen 3 keer pijn gehad van 1 stomme lul die echt is veranderd van een lieve stille verlegen jongen naar een enorme arrogante lul die alleen nog maar kickt om zo veel mogelijk chickieees te versieren… tssss nee dikke afknapper geworden… pft zelfs de manier hoe hij loopt is veranderd

Wij hebben nogal wat gezeik en ruzie gehad. In het begin had hij nooit tijd om af te spreken, maar hij wilde wel heel graag hoor. dat snapte ik echt niet. Ik bedoel je kan toch wel wat tijd maken? Hij heeft een paar keer afspraken met mij een uur van tevoren afgezegt en dat soort dingen…

Nee, ik heb daar ook altijd pech mee, met jongens dan.
Zelfs al gaat het goed, dan haal ik mezelf wel dingen in de kop waardoor ik me toch 80% van de tijd kut en 20% van de tijd fijn voel.

Maarja jouw probleem:

Er zijn nu eenmaal een paar mensen in je leven en die kan je om een of andere reden gewoon niet blijven zien. Je kunt goed zonder ze, maar ontlopen is gewoon beter, ook voor jezelf. Dus zorg er maar voor dat je hem niet meer tegen komt, dan komt alles goed :slightly_smiling_face:!

edit:
dit

http://data.whicdn.com/images/9368737/tumblr_lkjfz4C9ee1qdg0hio1_500_large.jpg?1304289354

Maja, dat is een beetje moeilijk als iemand je steeds opzoekt.

ik zou gwn wat initiatief tonen

Nee, ik denk dat ik het gewoon laat. Ik geef het op…
Dit gaat al bijna een jaar zo.

jaa ik vind het stom dat mijn ex zo stom doet! maarja, logisch, tis mijn ex

Maar toch is het stom…