Ik verveel me :S

Okem, titel zegt het al…
EN ik moet na de vakantie voor de nederlands een boek lezen.
Natuurlijk er dan ook een verslag van maken.
Dus weet iemand een leuk boek. Vorige keer had ik mel wallis de vries buiten zinnen alleen dat was nogal irritant omdat er soort van 2 levens door elkaar gaan. En daar had ik ookm een 4.5 voor dusss… iemand een goed boek om een fijn boekverslag van te maken :grinning:

Buiten zinnen is toch totaal geen moeilijk boek?
Maar moet het op dat niveau? Want dan zou ik iets in de richting van Simone van der Vlugt doen of zo.

Ja, opzich is ook helemaal geen moeilijk boek, alleen wij hebben een irritante nl lerares en geeft geen normaale opdracht, je mocht geen sv schrijven maar moest toch dat de lezers snapen, juist, nou volwassen of c

Heey, dit boek moet je lezen!

Haar naam was Sarah.

Hij is super meeslepend, en er is een film van gemaakt! (interessant, en leverd vast punten op!) Ik heb hem 3 keer uitgelezen, hij behoord tot de boektoppers top 10! (hij staat op 1)

DOEN!!!

Ja, haar naam was Sarah is een goed boek!
oke ik heb eigenlijk alleen maar de film gezien, maar boeie ga het gewoon lezen!

ik heb laatst hot/not gelezen haha, oke dat is echt zo’n standaardboek, maar hij leest wel heel snel :slightly_smiling_face:

Hongerspelen is echt een heel leuk boek… ^^

hahaha oke, alvast bedankt!

Ik las nooit de boeken :stuck_out_tongue: Ik haat lezen haha

En als ik dan een verslag moest maken ging ik gewoon het internet doorzoeken en kreeg gewoon hoge cijfers ^.^

En die lerares maar zeggen JA ik heb het door als jullie het boek niet hebben gelezen! Niet dus :stuck_out_tongue:

twilight.
ik dacht eerst: dat wordt niks, maar ik wil het wel een keer lezen.
een maand later had ik allevier de boeken (+het Bree Tanner boekje) uit.

nu wel.

^ Hoezo nu wel ?

de wondere wereld van internet.
misschien heeft ze wel een account hier, you never know.

Boeiend ben toch al van die school af :wink: