Ik vertrouw me pa niet.

Ik vind het echt erg, maar ik heb zo dejá-vu.
Ik heb zo gedroomd dat me vader me heeft aangeraakt of iets in die richting en verkracht.
En me zussen hebben dit ook allemaal , die dromen dit ook dus. En we hebben het tegen me moeder gezegd.
Me moederr zegt dat we niet zo moeten praten.
Maar ik vertrouw me vader niet meer, niet dat ik altijd praat met hem ofzo.
Ik heb geen contact met hem ofzo hij woont wel bij ons in huis maar we praten echt heel soms.
Maarja ik ben nu bang dat het echt gebeurd.Ik denk niet verkracht want dat zal me vader niet doen en volgens het geloof ook niet -niet dat het betasten wel mag-
Maar ik denk verkrachte erger is ofzo najah .
Ik heb trouwens het 3 x gedroomd die droom.
En ik zit er echt mee, ik durf nooit alleen in de kamer te zijn met hem erbij.

Dromen zijn bedrog lalalala

I hope so …

jeetje wat erg, ik heb geen tips… sterkte dan maar.

up.

Dankjewel.

Trouwens als je pa dat zou doen moet hij toch al raar zijn en op een bepaalde manier naar je kijken en je kan altijd gewoon kei hard gillen, helpt altijd in huis :stuck_out_tongue:

Ik denk dat je een x met een vertrouwenspersoon moet praten.
Iemand op school of de kindertelefoon?
Tjaa, ik weet het ook niet echt

sterkte in ieder geval!

misschien dat je er overdag mee bezig bent, dat je erover gaat dromen?

Klinkt opzich best eng ja, maar ik zou het niet weten…

+1

ik snap dat je er een beetje bang van word maar probeer je dromen te vergeten, het was maar een droom.

Tja… wij kunnen moeilijk zeggen: jouw vader gaat je misbruiken!!
Of iets dergelijks.
En je moet ook niet te veel vertrouwen op je dromen he.

Je verwerkt wat je meemaakt, als je hier vaak aan denkt ga je erover dromen. Als ik jou/jullie was zou ik proberen er zo weinig mogelijk aan denken en proberen van je af te zetten, want je vader doet toch helemaal niets verkeerds? Hij verdiend het ook niet dat z’n dochters bang zijn om met hem in een ruimte te zijn.

En sorry voor dat lalala dat klinkt een beetje raar maar dat is dus dat liedje weet je wel van guus

^ Ooh ik dacht aan die van marco

Je hebt gelijk ik moet gewoon niet zo denken!D:

persoonlijk zou ik gaan zoeken naar iemand die verstopte emoties naar boven kan halen. Het is namelijk zo dat als er iets ergs met je is gebeurd dan kan het zijn dat je die herinneringen hebt verdrongen.

Het kan natuurlijk ook zijn dat je iets op bijvoorbeeld het nieuws hebt gezien over een pedo/incest zaak en je daar over hebt gedroomd en dat er niets aan de hand is.

Maar persoonlijk zou ik het zekere voor het onzekere nemen en naar een psycholoog ofzo gaan.

Die dan, ik haal hun altijd door elkaar o.o

Volgens mij zag ik dan altijd die films ervoor xD kan kloppen ik wist niet dat je er dan over kon dromen!

Oh ze zingen beiden nog hetzelfde liedje ook o.o HUUH?!?

Jaa zeker ik heb nu ook al 2x gedroomd over een creepy pedo die meisjes vermoorde