Ik vertrouw het niet.

[i] Oke ik overdrijf denk ik wel, maar ik kan dr gewoon niks aandoen…
Elke x als ik een vriendje had ging die gene wel vreemd, of hij maakte 't uit en zei ‘ik moest iemand jaloers maken’ ofzo… daardoor heb ik weinig vetrouwen in jongens,
mijn vriendje had al een keer toegegeven dat hij de 1stedag dat wij iets hadden, hij nog met 'n ander meisje aan 't flirten was, die heeft hij toen uit zichzelf verwijderd enzo…

over 2 weken Gaat hij ergens heen met school, z’n 500/600 km verder… voor 3dagen, en zn meisje smsde hem dus : ‘heee kom je bij mij op de kamer slapen?’ hij heeft haar leuk gevonden enzo, dus ik kreeg gelijk zn naar gevoel.
Hij vertelde me , dat hij dat echt niet doet, maarja het is zover van me vandaan, dus ik kan het niet zien… dus wie weet wat hij doet hmm?

Er is nog een meisje die hij had leuk gevonden, ik zag ineens een bericht op zn hyves van haar, en ik werd al jaloers toen ik zag dat hij heeeeee *haarnaam* had geschreven…

Ik weet dus echt niet wat ik hiermee moet doen… ik heb hem al zovaak gezegt ‘ik ben jaloers, wil je dat misschien niet meer doen’ ik word gewoon bazig zo.[/i]

Dus, wat kan ik hieraan doen?

Met hem erover praten
en dan bedoel ik: serieus, en face to face.
Vertel dat je er moeite mee hebt, en als 'ie toch vreemd gaat met haar, dan weet je toch genoeg?

^Ja daar ben ik het helemaal mee eens. :slightly_smiling_face:

^ Ja ik ook, (:
als jij er echt mee zit kun je er beter echt met hem over praten.
Weet hij ook van je ervaringen met je vorige vriendjes? Dan weet hij ook waarom hij dat niet moet doen en dan begrijpt hij het waarschijnlijk beter.

Hele goede antwoorden
Ik zelf zou hier niet echt veel op kunnen zeggen
Omdat ik gewoon jaloerse mensen (in een relatie met mij) heel erg haat :flushed:
Maar PRATEN face to face is ‘de sleutel’ in alle relaties

Ik zou met hem praten, en gewoon goed uitleggen hoe je je voelt en wat er in het verleden is gebeurt.
Je vriend heeft, zover ik hier lees, nog geen foute dingen gedaan. Dus er is niet echt reden om hem niet te vertrouwen. Dat meisjes hem zulke dingen smsen hoeft niet te zeggen dat hij er meteen op in gaat. :slightly_smiling_face:

Je moet meer naar die reacties van hem kijken naar dat meisje toe. En niet hoe dat meisje doet want daar kan hij niets aan doen.
Het is niet zo dat een jongen nooit meer met meisjes om mag gaan. Hij hoeft er niet blind voor te zijn. Je kan het ook zo zien: mijn vriendje is een hele spontane aardige jongen en veel meisjes vinden hem leuk, maar ik heb zijn hart en zijn liefde.

Je kunt het nooit weten, dus het enige wat je kunt doen is vertrouwen. Maar ik weet dat dat moeilijk is. Heb zelf ook 3x een vriend gehad die vreemd gingen :frowning_face: Daardoor vind ik het ook supermoeilijk om mn huidige vriend te vertrouwen waar ik nu al 1,5 jaar mee heb. Maar hij begrijpt het gelukkig en verteld me supervaak dat ik me geen zorgen hoef te maken en ook zn vrienden zeggen dattie te vertrouwen is. Duss het begint al te verbeteren.
Maar als hij zown smsje krijgt van dat meisje?.. Ik zou het maar in de gaten houden (mrrjah, dat ben ik :stuck_out_tongue:)

Ik heb daar ook super erg last van, gelijk al bang worden voor meisjes uit z’n klas enzo, ik kan je niet helpen, sorry!

Gewoon met hem praten denk ik ?
Ik zou niet weten wat je anders moet doen(:

Probeer het te vertrouwen, dat is het enige wat je kunt doen. Of bespieden ofzo, maar dat raad ik je niet aan xd.

Ik denk ook altijd op voorhand…
Maar vertrouw hem. Je kan niks anders doen. Als je het niet doet ga je paranoia worden en hem mss stalken met smsjes wat hem juist verder van jou wegdrijft.
Ontspan, doe leuke dingen tijdens z’n vakantie en probeer 'm te vertrouwen…Dat meisje dat hem smst wilt hem mss wel maar onderschat je vriendje niet!