[i] Oke ik overdrijf denk ik wel, maar ik kan dr gewoon niks aandoen…
Elke x als ik een vriendje had ging die gene wel vreemd, of hij maakte 't uit en zei ‘ik moest iemand jaloers maken’ ofzo… daardoor heb ik weinig vetrouwen in jongens,
mijn vriendje had al een keer toegegeven dat hij de 1stedag dat wij iets hadden, hij nog met 'n ander meisje aan 't flirten was, die heeft hij toen uit zichzelf verwijderd enzo…
over 2 weken Gaat hij ergens heen met school, z’n 500/600 km verder… voor 3dagen, en zn meisje smsde hem dus : ‘heee kom je bij mij op de kamer slapen?’ hij heeft haar leuk gevonden enzo, dus ik kreeg gelijk zn naar gevoel.
Hij vertelde me , dat hij dat echt niet doet, maarja het is zover van me vandaan, dus ik kan het niet zien… dus wie weet wat hij doet hmm?
Er is nog een meisje die hij had leuk gevonden, ik zag ineens een bericht op zn hyves van haar, en ik werd al jaloers toen ik zag dat hij heeeeee *haarnaam* had geschreven…
Ik weet dus echt niet wat ik hiermee moet doen… ik heb hem al zovaak gezegt ‘ik ben jaloers, wil je dat misschien niet meer doen’ ik word gewoon bazig zo.[/i]
Dus, wat kan ik hieraan doen?