Ik vertrouw hem niet meer

weg

Nouja, het eerste wat al een belletje deed rinkelen was dat je hem verboden hebt contact met meisjes te hebben/af te spreken met meisjes. Ok, dat je het niet leuk vindt dat hij met heel veel andere meisjes afspreekt snap ik, maar hij mag toch wel vrouwelijke vrienden hebben? Ik denk dat hij daarom niets durfde te zeggen over dat meisje, omdat hij wist dat je dan boos zou worden. Gun hem een beetje vrijheid…en wat vertrouwen betreft: hij is nog nooit vreemdgegaan, houdt zich aan jouw ‘regel’ (kan het even niet anders zeggen) en zo te lezen is het een prima jongen die van jou houdt :slightly_smiling_face: volgens mij is hij te vertrouwen, het is gewoon iets wat tussen je oren zit… en daar moet je juist wel over proberen te praten met hem, zodat hij je wat gerust kan stellen. Als hij zegt dat hij het er niet meer over wil hebben dan zeg jij dat jij daar wel behoefte aan hebt, simpel. Dat moet hij er maar voor over hebben hoor… succes (: maak je niet teveel zorgen!

Hij mag niet meer afspreken met vriendinnen? Jezus zeg…

Gewoon goed over praten, samen ! Je geeft zelf aan dat je van hem houd en met m wil blijven…

Waarom verbied je je vriend vrouwelijke vrienden te hebben?

Meer las ik ook niet uit je verhaal.

Die jongen moet wel gek op je zijn, jij verbied hem dingen en toch blijft die bij je.

Jezus wat zul jij een verschrikkelijke aanhankelijke vriendin zijn. Gun hem zijn vrouwelijke vrienden. Als je hem daar nog niet in vertrouwt is hij zit er bij jou iets grandioos fout, niet bij hem. Get over it en word eens realistisch.

weg

^goed dat je het erbij zegt :wink:

Goh ja, ik weet het niet maar ik denk wel dat je sowieso een probleem hebt met jaloezie. Dat is iets waar je gaat moeten overgeraken (desnoods door met iemand te gaan praten over waar het vandaan komt) want anders denk ik dat een toekomst met hem onmogelijk is. Vooral omdat hij niets heeft gedaan om je vertrouwen te verliezen.

Hm ik maakte hetzelfde mee hij flikte ook wat dingen met meisjes . niet super erg. alleen k zat er ook mee. ik heb het de hele relatie niet uit me hoofd kunnen zetten hoor. en uiteindelijk maakte dat de relatie ook een beetje kapot natuulrijk. Alleen bij mij bleek het ook zo te zijn datie nogsteeds zat te flowen met andere achter me rug om, dus pas wel op je weet maar nooit snapje. Maar dat hoeft niet bij jou te zijn…
Tjaa k weet het ook niet precies watr je kan doen. K hoop dat het beter gaat worden met de tijd.

xx

Ik snap wel dat je je kut voelt…
Maar hij moet uit respect voor jou, met je praten.
Jij zit ergens mee door een fout dat hij heeft gemaakt!

Succes!

Huh? Ik snap het niet zo? Heeft hij alleen maar met haar afgesproken en voor de rest niks met haar gedaan? Dat is toch niet zo erg?

Ik snap dat het moeilijk is, maar je moet hem toch echt iets meer vertrouwen geven. Niemand is voor 100% te vertrouwen, maar je constant afvragen of hij iets verkeerds doet heeft totaal geen nut. Accepteer gewoon dat er een kans is dat het fout kan gaan en ga gewoon verder.

Ik denk dat jij een issue hebt met vertrouwen. Terwijl dat helemaal niet nodig is, als ik jouw verhaal zo lees. Hij vertelde dat van dat meisje met wie hij heeft afgesproken waarschijnlijk niet omdat hij wist dat jij boos zou worden en hem niet meer zou vertrouwen, waar hij dus gelijk in had, wat echt nergens nodig voor is. Ik zou proberen te werken aan jouw vertrouwensissues en niet hem dingen verbieden omdat je het niet aankan.

Als je het er duidelijk met hem over hebt, hoe jij je er bij voelt en het gaat dan nog steeds mis, dan zou je wel moeten gaan twijfelen of je nog oud met hem wilt worden.
Maar ik denk wel dat ie echt van je houd.

Ik heb hetzelfde probleem.
Hij had op het begin afgesproken met een klasgenoot (vrouwelijk) om werkstuk af te maken en tegen mij gezegd dat een jongen kwam.
Nouja ik kwam er 3 maanden later achter en ik wou ook niet meer dat hij met zijn vrouwelijke vrienden deed afspreken. En ook niet meer met dat meisje praten(het is nogal een raar typ en ze moest ik van hem).

Hij heeft zich daar gewoon netjes aan gehouden maar ik vertrouw hem nog steeds niet. Het is al 2 jaar geleden…
Het is voor mij sowieso heel moeilijk om vertrouwen te hebben in iemand.
Ik probeer het wel heel erg, en het lukt steeds beter.

Wat bij ons heeft geholpen is gewoon eens heel goed daarover hebben en dan laten rusten.
Gewoon eens goed erover praten, hopelijk helpt je dat een beetje.

Als ik jou was zou ik eerst met hem erover praten. Maar als je hier niet over heen kan komen, is het misschien het beste om er een punt achter te zetten. Dit is echt niet lullig bedoeld, maar uit jou verhaal begrijp ik dat vertrouwen heel belangrijk voor je is. En als hij je dat niet kan geven, en jij maakt je constant zorgen, lijkt me dat geen prettige situatie voor jou. Maar ik zou eerst echt met hem praten, misschien lijkt het veel erger dan dat het is.

Maaar dat meisje met wie hij had afgesproken, had hij daarmee gezoend? Ik snap dat je het vervelend vindt, maar als hij alleen maar met haar heeft afgesproken moet je het even relativeren. Hij heeft nu al een half jaar niet afgesproken met andere meisjes (wat heel normaal is) en hij heeft dus niet gezoend met dat meisje, dat betekent dat je hem wel kan vertrouwen. En misschien moet je er meer met hem over praten dat jij je nog kut voelt, want het is ook niet goed als je het opkropt. Daarnaast moet je je zelf de tijd gunnen om meer vertrouwen in hem te krijgen.

weg

-