Ik verlies het vertrouwen in het leven..

Ik ben zo eerlijk en liefdevol en toch krijg ik alleen maar onrecht van valse en oneerlijke mensen die ook nog van mij winnen? Waar blijft de karma?! Niemand geeft mij het voordeel van de twijfel, terwijl ik de waarheid spreek. Geef ik een ander WEL het voordeel van de twijfel, blijkt die te liegen!

Alles gaat fout in mijn leven. Hoe gaan jullie hier mee om?

Probeer het leven van een andere kant te bekijken. Je leeft voor jezelf, niet voor andere. Misschien zijn die andere mensen jouw niet waard. Kies altijd voor jezelf. En misschien is er wel een reden waarom mensen zo tegen jouw doen.

Niet iedereen vertrouwen. Dat betekent niet dat je onaardig of wat dan ook moet zijn, maar gewoon niet alles aan iedereen vertellen.

agg, dat is idd niet fijn… maar blijf toch in jezelf geloven, het komt nog wel (: veel succes in ieder geval! misschien kan je om wat meer zin te krijgen in het leven bijv. een nieuwe hobby nemen? eentje waar je plezier in hebt, zodat je daar altijd naar uit kan kijken. dan als je je rot voelt, kan je daar even weer blij van worden (:
hopelijk had je er wat aan!