Ik verkoop wat leuke decoratie spullen en kleding en sieraden (:

Ik wil dit superleuke leren jasje echt nog verkopen, vind het zonde om hem naar de kringloop te brengen. Het is echt leer,maat 38, hij komt van de bristol vandaan en de nieuwprijs was 80 euro. Voor 40 euro incl. is dit leuke jasje van jou! Hij is mij helaas veel te groot, heb hem maar 1x gedragen maar zakte steeds van mijn schouders (ik heb maat 34-36).

Up (:

Up!

up!

hoeveel wil je voor de tas, en past hij door de brievenbus?note me.

Hoi hoi, ik zie niets in je topic wat ik wil ruilen! Maar de helft van de aankoopprijs inclusief lijkt me wel reeël voor het shirt. Oftewel €22 inclusief (:

@SWEETGOODBYES
Oh okee, ik zal er even over nadenken maar voel je vrij om het aan iemand anders te verkopen hoor haha (:

up

Is goed, dan hoor ik graag nog wat van je (:

Jurkje van de primark, maat 34, 1x gedragen
Ik vroeg me af waarom je het jurkje verkoopt, of je een aanfoto zou willen maken en of je evt ook ruilt? X

@passionate
Ik verkoop hem omdat ik hem 1x heb gedragen voor mijn verjaardag en niet zou weten wanneer ik hem verder aanmoet aangezien ik nooit jurkjes draag verder, maar helaas heb ik hem net opgestuurd naar iemand anders, sorry :c en als je iets anders ziet, ik wil altijd kijken of er iets te ruilen valt.

up

Up, en hoe verander je de titel van een topic haha :’)