Ik verkoop: Wacom Bamboo Fun pen & touch tekentablet

Hey meiden!

Ik verkoop mijn Wacom Bamboo Fun pen & touch tekentablet in maat Small (dit is hun kleinste maat van tekentablets, bijna zo groot als een a4 blad). Perfecte staat, amper gebruikt, zoals je kan zien op de foto’s. Ik verkoop deze omdat ik hem amper gebruik: Ik teken zelf veel liever traditioneel dat digitaal. Tekentablets zoals deze zijn ideaal voor digitaal tekenen, grafische media, digital design, … Ideaal voor de meiden die dit nodig hebben voor hun opleiding!

Dit type tekentablet zal je enkel nog via verkoopssites kunnen kopen omdat Wacom ondertussen nieuwe tekentablets op de markt heeft en deze niet meer verkoopt. Zonde want deze werkt echt zonder probleem. Heb hem indertijd gekocht voor 110 euro, en zou er graag nu 70 euro voor vragen.
Jullie mogen gerust bieden, maar vanaf 70 euro ben ik sowieso tevreden. (Als er tot over deze prijs geboden wordt gaat het natuurlijk naar degene met hoogste bod.

Prijs: Bieden maar vanaf 70 euro = verkocht
Inclusief: Alles wat je op foto’s ziet behalve de ikea laptophouder, d.i.: Tablet + pen, kabel, installatiecd, informatieboekjes, reservepunten + toebehoren.
Ik gebruikte de laptophouder om het tablet in scheve hoek te krijgen omdat dat makkelijker tekent, indien je interesse hebt om deze toch bij te kopen vraag het dan gerust.
Verzending: Ik woon in België. Indien jijzelf ook in België woont mag je gerust komen kijken. Verder kan ik wel verzenden: Dit via kialapunt/postnl/postbe. Verzendingskosten zullen afhangen van welk land het zal zijn. Vezendingskosten zijn voor de koper en dus exclusief prijs (komen er dus later bij).

https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/p526x296/13165960_1129393107111567_4930120754415333087_n.jpg?oh=a48f60b61e7ff072f1e16c9029fd75e6&oe=57AD581F

Extra vragen/interesse: reageer gerust!
Indien extra foto’s gewenst, zeg gerust, ik trek er met plezier meer. :slightly_smiling_face:

Mvg
Laura

up.
ik heb er ook 1 gehad alleen is die helaas kwijtgeraakt tijdens de verbouwing
momenteel helaas een geldtekort. Succes!

Dankjewel voor de up! Ik up hem ook nog een keer.
Momenteel krijg ik hem niet verkocht dus check zeker nog eens als je binnenkort nog interesse hebt ^^’

Upje! Ik wil deze echt heel graag weg meiden!
Prijs bespreekbaar!