Ik verkoop Steve Madden pumps en een SM avondtasje

Ik heb bij een prijsvraag deze pumps en tas gewonnen van Steve Madden. Helaas is het helemaal niet mijn stijl dus verkoop ik het. Misschien leuk voor een aankomend (kerst)feest?:slightly_smiling_face: Het is allemaal gloednieuw en ongedragen, de schoenen worden geleverd met de doos. Voor 40 euro verkoop ik het tasje en de schoenen samen.

Nieuwprijs 40 euro, vraagprijs 20 euro

http://img195.imageshack.us/img195/7476/iphone005p.jpg

Nieuwprijs 60 euro, mt 37, hakhoogte 12 cm, vraagprijs 30 euro

Voor interesse, meer foto’s en vragen kun je mailen op: hester_foppen@live.nl, noten kan ook altijd natuurlijk!

SM = Steve Madden, hahahahaha… Lekker verwarrend

SM avondtasje? :'3
Ik zou die afkorting eruit halen en maar gewoon Steve Madden neerzetten. Al trekt het misschien wel mensen, hahahaha

Het trekt inderdaad wel mensen volgens mij.
Ik klikte voornamelijk hierop omdat ik benieuwd was hoe dat er dan uit zou zien haha.

Jaa! Dat had ik dus ook! :wink:

Dirty minds haha… Nogmaals het is gewoon een afkorting voor Steve Madden, maar als het mensen trekt denk ik dat ik het maar lekker zo hou:)

Zoals ook in de regels te vinden is, mag je maximaal één verkooptopic per persoon. Al je andere verkooptopics heb ik verwijderd. Let hier voortaan zelf op aub en open pas een nieuw verkooptopic als je je oude topic hebt laten verwijderen door de link daarnaar hier te plaatsen: http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/topic-mag-weg-plaats-hem-hier-250547.0.html.

Waarom doe je mee aan een prijsvraag als je weet dat de prijs toch niet je stijl is? Vind ik een beetje ondankbaar overkomen…

De prijs was een suprise box van Steve Madden, wist dus van tevoren niet wat er in zou zitten. Natuurlijk ga ik niet meedoen aan een winactie als ik de prijs niet leuk vind:)

Wauwie!

Up:)

Die hakken wauw en mijn maat ! Is die €30,- inclusief of exclusief verzendkosten?

Nieuwprijs 40 euro, vraagprijs 20 euro[color=rgb(51, 51, 51)]
[font=Helvetica Neue]

Ruilen? Note me!

Exclusief!

Up:)

Uuuup:)