Ik verkoop m'n halve kast voor OEGANDA! *Gratis en vanaf 1E*

Dag dames!

Ik lees hier meer mee en omdat het makkelijker is om alle verkoop op 1 account te doen heb ik even een nieuwe gemaakt (ivm notes, anders wordt het zo onoverzichtelijk).
Binnenkort (over een maandje) vertrek ik naar Oeganda voor vrijwilligerswerk. Ik ga wat kleren meenemen van hier, maar ik wil ook graag wat geld bijeen krijgen om daar dingen voor hen te kopen (zodat ik ook de economie stimuleer!).

-Alles mag weg voor weinig en als je meerdere dingen koopt krijg je korting of het goedkoopste stuk gratis.
-Ik doe dus NIET aan ruilen!
-Binnenkort komt er nog veel meer bij; van schoenen tot riemen en sieraden, maar ik werk overdag (dan kan ik ook geen mails beantwoorden) dus het duurt even een paar dagen.
-Voor mij is het makkelijker als je me via marktplaats een mailtje stuurt ipv noten.
-Ik plaats de overzichten van mp omdat dit veel sneller gaat dan alles apart uploaden

Als je het hier wil verkopen moet potentiële kopers je ook hier kunnen noten en niet via marktplaats.

Dat kunnen ze ook, maar ik heb het liever via marktplaats omdat het overzichtelijker is. Natuurlijk bekijk en beantwoord ik ook de notes :wink:

Waar is de link van marktplaats dan?

http://verkopers.marktplaats.nl/11197756

Dit is de link :slightly_smiling_face:

Waarom staan er geen maten bij de advertenties?

dubbelpost

eigen foto’s zijn verplicht, lees eerst de regels door. Dus eigen upgeloaden foto’s ipv printscreens van marktplaats.

daarnaast vind ik het een mooi iniatief, mijn huisgenootje zit nu ook voor 2 maanden in Oeganda.

Oke ik zal eventjes alle foto’s uploaden :slightly_smiling_face:
En @ Vintagebarbiefan bij de meeste staan de maten in de beschrijving en anders kun je me altijd mailen!

Deze wordt verplaatst naar Verkoop.

upje, ben bezig met alle foto’s up te loaden en inmiddels staan er meer dingen op marktplaats.

waar blijven je eigen foto’s?