Ik VERKOOP: Jane Norman, Ebay, Maxi dress etc.

Hoi, ik verkoop een paar items uit mijn kledingkast die ik weinig tot niet gedragen heb. Omdat ik het zonde vind van het geld om het te laten verstoffen, verkoop ik het hier. Zodra ik het geld ontvangen heb, zal ik het zsm verzenden. Als je op tijd betaald, verzend ik het dezelfde dag nog, zodat je het de volgende dag in huis hebt. Ik ruil niet!

Verzendkosten zijn voor de koper. Ik verpak alles zo klein mogelijk.

0 t/m 20 gram €0,64
20 t/m 50 gram €1,28
50 t/m 100 gram €1,92
100 t/m 250 gram €2,56
250 t/m 2 kg €3,84

1. Ebay wijdvallend t-shirtje met vogelprint. Maat L, maar valt mooier met een M (Chinese maten). Nooit gedragen. VERKOCHT!

1. Jane Norman nepleren legging. Een keer gepast, totaal niet mijn ding. (Nieuwprijs was 30.) Maat L.

1. Ebay jumpsuit. Maat L, maar valt echt als een M (Chinese maten). Nooit gedragen.

Betere foto:

1. Merkloze harem broek met opvallende print. Lekkere broek voor de zomer. Maat M. Paar keer gedragen.

1. Maxidress met bloemenprint van de H&M. Nog geen een keer gedragen, echt super zonde. Hij is van dit seizoen. Nieuwprijs was 20 euro. Maat M.

Betere foto:

Dit was het voor nu, misschien wordt het binnenkort nog aangevuld. Dit zijn echt items die ik (bijna) nooit gedragen heb, vandaar dat ik ze echt graag kwijt wil. Vind het heel erg zonde.

hoeveel voor 3 en 5 note me

1 ruilen?

Love 1 + 3 note me!

Up!