ik verkeerd of zij???

hallo,

ik had vandaaag ruzie met mijn vriendin waar ik dan ook neit trots op ben.
maar kijk het ging zo, we zaten met zen drieen naast me kaar ik, N, en A en ik wou graag naast A zitten maar N zat al naas thaar nja volgende keer beter.
en nja naar de pauze ging N ergens bij pc zitten en ik d8 nja kan ik naast A gaan zitten en toen kwam ze trug en zei ze : ik zat daar! ik zei: nu ik en nja we haddne niet echt ruzzie maar beetje meningsverschil nja verder nix byzonders maar toen schreeuwe A opeens keihard in de klas ga geen ruzzie maken om een tafel(iedereen kon mee genieten) nja ik zei laat ons, en toen zei ze weer DOE NORMAAL en toen schreeuwde ik ook hard terug: BEMOEI JE ER NIET MEE!!! en toen werd ze vet kwaad en nja toen zei ze kei hard: DOE NIET ZO ARROGANT en nja ik vind niet erg als we ruzie hebben nja wel erg maar ze moet dat niet zo door de klas gaan schreeuwen want dan voel ik me nogal opgelaten.
nja mag ik meming??
want anders ga ik morgne misschien exucces aanbieden

xx

Doe wat aan je spelling en gebruik leestekens.

Ik vind dat N niet zo kinderachtig had moeten doen, maar jij had je ook in kunnen houden. Natuurlijk is het niet leuk als het door de hele klas wordt geroepen. Maar dan hoef jij nog niet te gaan schreeuwen.

oké beetje vreemd. opgestaan plaatsjevergaan. vind ik.
haha
joh maak je niet druk, dit is dalijk wel weer over. een ruzietje om niets

typ fatsoenlijk.
ik was nog niet eens op de helft en ik had al geen zin meer om te lezen.

jullie kunnen volwassen doen en het uitpraten

Idd :zipper_mouth_face:

nja nja nja nja nja nja. Ik weet niet, lekker kinderachtig. :’)

nja ik vind eigenlijk wel nja dat jullie allebij nja een beetje nja… fout waren, nja zou er nog even met haar over praten maar nja jij mag natuurlijk nja zitten waar je nja wil

verplaatst. let eeens even op aub

Je kan beter opletten op school in plaats van ruzie maken om een tafel, want hier snap ik geen ene reet van.

ghehehe :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahaha IDD x)

Nja vind ik nja ook wel.

sorry voor typ fouten :cold_sweat:

maar ok het is dan wel beetje kinderachtig maar ik voelde me gewoon fuckedup opgelaten.
en wou gewoon ff mijn verhaal kwijt.
bedankt voor reacties :wave:

het gaat niet om typfouten, je schrijfstijl is gewoonweg kut.
d8 ipv dacht, en je zinnen kan ik echt niet volgen. Ik heb het gelezen, maar sorry, snap der werkelijk geen hol van.