Ik vergeet te eten.

ik heb best wel een probleem want ik vergeet gewoon te eten. Ontbijt, lunch en avondeten lukt wel. Maar ik vergeet gewoon om verder nog iets te eten. En ik ontbijt en lunch heel weinig dus dat is echt niet genoeg voor een dag. Het klinkt heel raar maar ik krijg geen honger ofzo. En nee, ik heb geen eetprobleem. En ik hou echt van eten. Maar ik vergeet het gewoon. Advies/hulp? graag :slightly_smiling_face:

misschien om de paar uur in je telefoon in de agenda noteren om iets te eten, dat je een alarm krijgt met de melding: Tussendoortje.
of iets dergerlijks :slightly_smiling_face: dat je dan eraan herinnerd wordt.

Als je elke dag om de zelfde tijd ontbijt/luncht/avond eet dan word het een soort ritme en dan vergeet je het ook minder snel.

Herkenbaar! Ik heb dit vooral in de vakantie omdat mijn dagritme dan helemaal verstoord is.

Oja. Dat alarm is een heel goed idee!
Maar om dezelfde tijd eten lukt niet omdat ik elke ochtend om een andere tijd wakker wordt.

wekker? of regelmatig naar bed gaan?

heb ik ook, maar ik hou ook niet echt van eten :’)
maar ik vergeet zelf ook vaak gewoon te ontbijten en te lunchen dus dan denk ik om 7 uur 's avonds opeens fak wat voel ik me slecht… oja heb alleen een stuk watermeloen op, bwaha. ik denk dat als je jezelf verder gewoon wel energierijk voelt en je genoeg vitamines binnenkrijgt enz t probleem niet echt héél groot is

maarja, als je wel gewoon ontbijt en luncht zou ik gewoon proberen daar wat meer te eten dan je nu doet en verder misschien wat eten ergens neerleggen (een pak koeken ofzo) op de plek waar je vaak zit zodat je er wat sneller naar grijpt

Waarom zou er iets aan willen doen, als ik vragen mag? Ontbijt, lunch en avondeten is gewoon goed hoor. Al die tussendoortjes zijn helemaal niet nodig. Hadden ze vroeger ook niet. Ik wou dat ik dat kon, vergeten te eten haha!

Gewoon een pak koekjes met je meesleuren.

als je ze vergeet, dan heb je blijkbaar ook niet echt honger. waarom zou je dan eten?