Ik vat um niet!

Ik heb woensdag met een jongen afgesproken op wie ik al heeeeel lang een crush heb, het kwam van zijn kant! Het was echt heel gezellig en we hebben ook gezoend, ook in de bios zaten we gewoon hand in hand enzo, hij zou paar daagjes weggaan naar amsterdam en nu is hij weer terug maar hij heeft niets meer van zich laten horen, hij reageert niet op mn smsje en hij praat niet terwijl hij gewoon online is op msn. haha is dit een reden om me zorgen te maken? :blush:

Waarschijnlijk wil hij je gewoon niet meer …
Vraag anders wat hij nu nog verwacht.

Ik denk dat je het hem een keer in het echt moet vragen dan kan je ook zijn reactie zien, meestal zijn jongens niet zo actief op msn enzo, maar het ligt er ook aan of ie dat normaal wel is?

Nee je hoeft nog geen zorgen te maken, het is een jongen. Jongens zijn daar nooit echt kampioenen in… (met smsjes en msn). Je komt er alleen achter als je hem echt spreekt… bel hem desnood…

Jongens zijn en blijven rare wezens…

jaa hij praat normaal wel veel ja

ik zal me wel een klein beetje zorgen maken, maar misschien wacht hij ook wel tot jij praat.

Bellen :slightly_smiling_face: Met onbekend nummer~~~

^ Die is goed :grinning: !

Hmm ik ging tegen hem praten, vroeg of hij nog een x wou afspreken of niet, nah toen kwam er een heel verhaal van ja het was een afspraakje om te kijken of ik je leuk vond ofniet enzo, dat gebeurde niet dus ik denk niet dat het wat gaat worden. Dus, helaas maar alsnog bedankt voor de tips!

Ik heb een algemeen topic geopend voor dit soort vragen: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/algemeen-039waarom-zegt-hij-dit039-039ik-snap-niks-van-jongens039-204271.0.html