Ik val niet af

Ik was echt van plan je goed advies te geven, maar je staat er helemaal niet open voor. Wat ik eigenlijk raar vind. Je valt nu niet af, met ons advies misschien wel, maar toch luister je er niet naar. Nou meid, dan moet je lekker doorgaan met je ‘dieet’ en jezelf de vernieling in helpen. Je kunt toch zelf ook wel inzien dat dit niet werkt?

Je lichaam is alles wat het binnenkrijgt aan het opslaan. Met dit dieet zul je niet afvallen. Daarnaast ben je spieren aan het kweken (waar niets mis mee is), daar kun je ook van aan komen.

Wat je moet doen is een gezond eetpatroon aan houden zodat je verbranding op gang blijft. Dan val je af. Nu gaat het je never nooit lukken.

Wauw…

http://www.proud2bme.nl/

Ik sta er juist wel voor open! Maar mijn probleem is dat ik op korte termijn veel wil afvallen, wat erg ongezond is en nu ik er over nadenk is Girlscene inderdaad niet zo’n goede plek om dat te vragen ivm jonge meisjes die hier komen die misschien mij na gaan doen om verkeerde redenen. Dus ik zou graag willen dat er een slotje op dit topic komt

Noem me 1 goede reden, wanneer het wel goed is om je lichaam te verkloten?

Alsof jij het wel om een goede reden doet? Zoveel afvallen in korte tijd is altijd ongezond en slecht. Ik kan me echt geen goede reden voorstellen waarom dat zo snel moet.

Wat is dan wel de juiste plek om dit te vragen? :’) Kan dus alleen maar het pro-ana forum zijn…

Waarom moet ik dat uitleggen? Sorry maar liever hou ik dit privé. Na dat hetgene waarvoor ik de kilo’s kwijt wil is geweest ga ik weer normaal eten.

Je kan toch wel begrijpen dat wij er niets van snappen zo?
Daarnaast, als je die kilo’s zo verschrikkelijk graag kwijt wil, hou er rekening mee dat je er 2x zoveel voor terug krijgt he. En die krijg je er veel moeilijker af en misschien wel nooit, ik spreek uit ervaring.

Je moet helemaal niks, maar als jij om hulp vraagt bij zo’n imbeciel dieet lijkt het me ook niet zo gek dat er naar de reden wordt gevraagd. En wat de reden ook moge zijn, ik kan me niet voorstellen dat dat het waard is om je lichaam de vernieling in te helpen.

Beginpost weg, slotje.

Ja nee dat snap ik xd ik had beter meoten nadenken voordat ik dit topic opende. Ik wilde niet perse tips in de trant van ‘nog minder eten!’ maar meer op dingen zoals dat water helpt om je stofwisseling te stimuleren ofzo. En ja van dat tweede ben ik me bewust maar ik denk dat ik het weer rustig opbouw, of een gezonde leefstijl aan te nemen want na een tijdje geen slechte producten meer te eten is de drang ernaar ook een stuk minder, dus gewoon een gezonde leefstijl met een goed ontbijt, lunch en avondeten en wat tussendoortjes, maar geen chips of koekjes meer

ik wens je veel succes meid. Na zo’n zware afvalpoging staat je lichaam helemaal stil en gaat het alles opnemen wat het binnenkrijgt. Elk koekje blijft plakken. En die drang wordt echt niet minder.
Waarom begin je nu niet met een gezonde leefstijl? Je zult meer afvallen dan dat je nu doet, geloof me.

Je bent het slotje vergeten geloof ik :grinning_face_with_smiling_eyes:

Pardon ;p nu dan echt slotje.