Ik val niet af

Bij nader inzien is dit forum niet de juiste plek om dit te vragen

is dit een grap? 5kg per week afvallen is extreem ongezond. En met de hoeveelheid die jij eet gaat je lichaam in spaarstand omdat je jezelf uithongert. Je moet niet gaan diëten, je moet gezonder gaan leven. Als je nu 5kg afvalt en daarna weer normaal gaat eten zul je 10kg aankomen.

je eet echt veel te weinig en 5 kilo in 1 week afvallen is niet gezond dus dat moet je ook niet willen. je moet minstens nog 3/4 belegde boterhammen erbij eten en een appel is geen ontbijt, ja je kan het in je ontbijt verwerken maar niet alleen op een apppel leven. en je moet meer tussendoortjes eten. zo blijft je verbranding op gang en gaat je lichaam niet in spaarstand. nu eet je zo weinig dat je lichaam alles gaat opslaan wat binnenkomt.

binnen 1 week 5 kilo afvallen is inderdaad heel ongezond en ik raad het ook af

Nee ik ben serieus, het dieet wat ik (niet helemaal binnen de lijntjes) volg is het -, en ja ik weet dat het slecht is enzo maar ik moet gewoon snel wat kilo’s kwijt

Die kilo’s blijven er niet af. alleen als je voor de rest van je leven zo blijft eten dus veel plezier daarmee.

Waarom moet je zoveel kwijt?

Jouw keus als je je lichaam naar de knoppen wil helpen. Die kilo’s komen er daarna net zo hard weer aan (of harder, omdat je lichaam dan alles wat je binnenkrijgt uit wanhoop maar opslaat). En ik denk niet dat je hier hulp gaat vinden met zo’n ongezond dieet.

Ik wou eerst gaan uitleggen waarom het ongezond is, en waarom het een heel dom idee is. Maar ik las dat je 17 bent. Ik neem toch aan dat je verstandig genoeg bent om te begrijpen dat je je lichaam zo naar de kloten werkt, je merkt nu al licht de gevolgen met zwak voelen en hoofdpijn. Ga met het dieet door, en dat is dat je minste zorg.

waarom moet het zo snel dan?
snel afvallen is heel slecht voor je en als je weer je ‘normale’ levenstyle gaat aanhouden komen alle kilo’s komen binnen no time weer terug en dan ook nog verdubbeld

Waarom zijn alle reacties zo negatief? Ik snap dat het een slecht dieet is enzo, maar ik geef al meerdere malen aan dat het niet uitmaakt of het er weer aankomt, ik moet gewoon op korte termijn wat kilo’s kwijt ivm prive redenen.
En ik ga liever niet naar pro-ana forums omdat ik niet wil bijdragen aan zo’n leefstijl

Hahaha jezus wat had je dan verdacht ‘haal die appel weg uit je lijstje, yolo!!!’

wow en je vind het nog raar ook dat je je zwak voelt :’) damn hebben ze jou op je hoofd laten vallen als baby ofzo? Dat is toch niet meer dan logisch als je nog geen 1000kcal op een dag binnen krijgt…

Maar dat doe je wel al.
Het is een bekend dieet wat pro-ana forums promoten. Want een pro ana forum was het eerste wat ik vond toen ik jou dieet googlede.

Sorry maar wat verwacht je voor een reacties “Eet niks, dat werkt misschien?”

Lees deze zin even en lees dan je beginpost even terug. Er komen hier ook jonge meiden. En meiden die kampen met eetproblemen. Heb je enig idee wat voor trigger jouw topic dan kan zijn?
En ik mag hopen dat alle reacties zo negatief blijven. Girlscene is niet de plek om zo’n dieet te promoten.

Gewoon belangstelling: waarom moet het er zo snel af?

Of misschien wat langer hardlopen? :hammer: :hammer: :hammer:

Ik vind het maar eng hoor, je bent 17. Je hebt de verantwoordelijkheid om goed voor jezelf te zorgen.

Nouja oke als dat zo is dan mag dit topic van mij wel dicht, want ik wil mensen niet aansporen ofzo en negatieve reacties kan ik niet zo veel mee

Eet je echt iedere avond kip met groenten? Dat zou me echt na 2 dagen al m’n neus uitkomen

En je ouders? Wat vinden zij ervan? Of woon je niet meer thuis?