Ik val altijd op onbereikbare jongens

Haai , iedereen ik ben een meisje van 14 en heb niet echt een probleem maar toch iets waar ik mee zit . Ik val namelijk altijd op jongens die al een vriendin hebben die ouder zijn … kortom onberijkbare jongens . en als ik een jongen zie zitten en ik kom te weten dat jij mij ook ziet zitten krijg ik een afkeer van hem of vindt ik er niets meer aan ! Heeft iemand van jullie dat ook soms ?

Laat het mij weten ! :slightly_smiling_face:
xoxo

Onbereikbare jongens zijn meestal het aantrekkelijkst. x]
hehe

Heel herkenbaar, same story hier.

waarom zit dit bij fashion

Hha , Idd onberijkbaar is zo aantrekkelijk !!! x

Tips ?

dat heb ik ook precies.

Jhaa sorry banuu een stom foutje hoop dat jjulie dit niet erg vinden ! :slightly_smiling_face:

waarom spelt ze onbereikbaar 2 keer met een lange ij?

beetje zinloos hé. je kunt wel zeggen : Stop met verliefd worden op dat soort jongens. maar als je verliefd bent, dan is dat eenmaal zo. daar kun je niet tegen vechten

Hahaha geeft niet, maar ik zou het even laten verplaatsen bij een moderator als ik jou was

Dat moet je aan haar vragen denk ik ^^

Even verplaatst :slightly_smiling_face:

Hha , ja wow mijn spelling suckt ! onbereikbaar
Het is heel moeilijk , want als je op die persoon verliefd bent dan ben je echt verliefd x

Je bent 14, hoezo ben je dan al zo verliefd geweest :’)

Uhm, ik was 13 en werd toen verliefd, mijn eerste crush :3 heeft meer dan 2jaar geduurd voordat ik eraf was. En nog heb ik een zwak voor hem.

Waarom zou een 14-jarige niet verliefd kunnen worden? Ik was sinds mijn 14de verliefd op mijn crush en het gevoel duurde vier jaartjes, maar ik besef nu dat ik hem vooral wou omdat hij onbereikbaar was.

OMG.
Sorry hoor, maar er is geen vaste leeftijd om verliefd te zijn/mogen zijn!

Jullie hebben helemaal gelijk op liefdde staat geen leeftijd hoor ,ok op je 14 pak je het mischien minder series op dan dat je 17 bent ofzo dat is wel waar . Ooh onberijkbaar is zo aantrekkelijk ! :slightly_smiling_face:

Doe je het weer :’)

Misschien is het de kunst om eerst een jongen op jou verliefd te laten worden en dan jij op hem … Dan weet je tenminste zeker dat hij niet onbereikbaar is.

(Niet dat dat te regelen valt.) Ik denk dat je uiteindelijk wel iemand treft hoor. Je hebt nog je hele leven voor je.