Ik val af zonder reden?

Ja eh, ik val opeens af zonder reden deze paar dagen… Weet iemand waardoor het komt? This wel handig enzo maar maak me een beetje zorgen ahaha.

# this misschien beschamend om te zeggen maar oké, ik moet ook heel vaak naar de wc om te poepen?

Ik val laatste tijd ook zomaar af. Geen reden. En ik moet ook niet echt vaak naar de wc :’)

Misschien last van opkomende diarree ofzo? Ik zou het eigenlijk niet weten, maar als ik jou was zou ik me niet te veel zorgen maken. Als het over een weekje nog steeds zo is kan je misschien even naar de dokter gaan.

Geen idee haha, bedankt.

heb ik ook, maar dat komt er gelijk weer bij door al dat eten xD

heb ik sommige periode ook weleens. Maar vind dat helemaal niet erg :grinning:

misschien omdat je groeit

Eet je wel voldoende?

Oh, dat kan wel ahahaha, ik ben 12 en volgens mij groei je dan toch?

@ Ik eet echt genoeg hoor hahaha, en ongezonde dingen eet ik ook gewoon dusja.

Had ik ook een paar weken geleden. Maar toen stopte het weer na een tijdje.

Goed veel eten met kerst haha.

Wees blij dat je niet aankomt zonder reden :’)

Dat heb ik ook, maar ik heb een snelle vetverbranding.

Hoeveel ben je afgevallen dan? weeg je jezelf wel op dezelfde tijden?
En je eetpatroon enz is gewoon hetzelfde? Je bent verder niet ziek?

Als dit zich zo aanhoudt zou ik als ik jou was wel naar de dokter gaan :wink:
Dit doet mij denken aan college waar we het over lintwormen hadden, hierbij is er ook sprake van gewichtsverlies en diarree. Niet dat ik denk dat je dat hebt, maar als het echt erger wordt en niet ophoudt moet je echt naar de dokter!

misschien werkt je stoelgang gewoon wat sneller dan normaal. misschien eet je meer vezels ofzo. daardoor ga je wel vaker naar de wc. maar dit is gewoon mijn gedachte. ik ben absoluut geen expert!

Dit inderdaad. Als je veel volkoren brood, volkoren pasta, aardappelen, zilvervliesrijst, fruit en groente eet, krijg je veel vezels binnen. Hartstikke gezond is dat, maar als je veel naar de wc moet is het misschien slim om een beetje af te wisselen met bijv. gewoon bruin brood of meergranen brood. Dat is niet van volkorenmeel gemaakt maar van tarwemeel. Gezond, maar daar ren je minder hard van naar de wc. Zelfde geld voor 's avonds bij het avondeten. Eet bijv. een tijdje witte rijst en pasta (of afwisselend met volkoren)
Als je nog steeds blijft afvallen; DOKTER!

Als ik jou was, zou ik een schema maken. Hier kun je dan je gewicht vermelden je op dezelfde tijden wegen. bv
Maandag 8:00 55 Kg
Dinsdag 8:00 54Kg
En zo kun je dat dan bijhouden en als het echt drastisch omlaag gaat zou ik ff naar de dokter gaan met je schema:)