Nu ik de titel schrijf, denk ik bij mezelf waar heb ik het over? Ik twijfel? Waarom? Waarom zou ik twijfelen over mijn relatie met de meest lieve, grappige en waardevolle persoon in mijn leven?
Het zit zo:
Ik heb een relatie met A, al iets van 15 maanden lang. Die maanden waren tot nu toe fantastisch! Ik heb genoten van elke dag bij hem. Hij is lief, gevoelig, gezellig, grappig, zorgzaam, meelevend en niet geheel onbelangrijk o so handsome!
Maar sinds een tijdje, twijfel ik… Af en toe. Ik heb bijvoorbeeld wel eens dromen waarin ik verder ga met een andere onbekende jongen. (iets van 3x gehad, de laatste tijd niet echt meer, maar een maand geleden kwam dat wel af en toe voor.) Ik had er achteraf elke keer enoooooorm veel spijt van in die droom, en durfde het m’n vriend niet te vertellen omdat ik hem echt niet kwijt wilde.
Ten tweede is hij mijn eerste echt serieuze relatie. Ik heb voor hem nog een korte relatie gehad wat echt heel bagger was. Dus alles was nieuw voor me, ook het ‘binden met iemand’. Ook is hij de 3de jongen waar ik ooit mee heb gezoend. (Ik ben 18 jaar.) Niet dat ik me daarvoor schaam, maar ik zit soms met de fantasie hoe het zou zijn als ik single was en gewoon lekker met uitgaan als ik een leuke jongen tegen kwam hem kon zoenen. (Zoals mn vriendinnen doen, daar ben ik soms een beetje ‘jaloers’ op, denk ik?)
Het is verder niet zo dat als ik uitga, ik moeite heb met trouw te blijven. Ik dans met jongens, gewoon netjes, en als ze te dichtbij komen houd ik het op een afstand. Dat kost me echt geen moeite, en ben nog nooit vreemd gegaan.
Volgens mij mis ik gewoon spanning, of niet? Of ben ik een soort van uitgekeken op hem…? Soms vind ik het gewoon niet zo boeiend. Als hij er is, of whatever. Gewoon saai.
Herkent iemand dit misschien? Ik wil wel duidelijk hebben dat ik hem niet kwijt zou willen, maar soms ‘fantaseer’ hou het zou zijn als ik single was. En dat ik me afvraag of dat niet leuker zou zijn.
Ik hoop dat iemand een beetje verheldering voor me heeft haha, want ik word zo gek van mezelf .
Edit: Misschien ook niet geheel onbelangrijk, hij is de meest trouwe persoon die je maar zou kunnen bedenken. Kent iemand het liedje van Emeli Sande - Next to me? De persoon waarover zij zingt, dat zou hij kunnen zijn bij mij. Lief toch? Een droom vriendje zou je kunnen zeggen…