Ik twijfel over mijn relatie

Hoi allemaal!

Ik heb nu 3 maanden een relatie met mijn vriend. We waren allebei niet gelijk verliefd op elkaar maar vonden elkaar wel leuk en bleven dus doorgaan met daten. Aan het begin hadden we allebei wel twijfels. Nu merk ik dat ik af en toe nog twijfel over onze relatie. Hij is ongelovelijk lief en betrouwbaar en zitten ook allebei echt op één lijn, alleen de echte vlinders mis ik in onze relatie. Ik weet dat hij ook niet tot over zijn oren verliefd is op mij, maar we houden wel van elkaar. Ik weet niet wat ik met de twijfels moet die ik soms heb, het ene moment denk ik: onze relatie voelt echt goed, maar het andere moment dan voelt het weer verkeerd en wil ik niet in een relatie zitten waar de echte vlinders ontbreken.

Weet iemand misschien wat ik moet doen?
Xxx

Ik denk dat dat echt aan jezelf is. Voel je je prettiger als je alleen bent of bij hem? Als je je sowieso maar prettig bij elkaar voelt en van elkaar houdt is het denk ik wel goed. Je kan ook eens aan hem vragen hoe hij erover denkt, misschien voelt hij wel hetzelfde. En anders gewoon een tijdje afwachten
X succes

Het is niet raar om minder vlinders te voelen na drie maanden, dat gaat nou eenmaal over. Bij de ene sneller dan bij de ander. Je kan je relatie wel beëindigen omdat je geen vlinders meer voelt. Maar dit zal dan bij al je relaties zo zijn. Vlinders gaan over. Belangrijk is of het goed zit. Ga daar eerst eens over nadenken.

Gewoon naar je hart luisteren. Dat verliefd gaat meestal wel weg, “houden van” komt meestal in de plaats…

Veel succes!