ik twijfel over m

Al een paar weken ben ik bezig met een jongen uit mijn klas. Vorig jaar vond ik hem ook al een beetje leuk , alleen ik sprak hem nooit en volgens mij was dat niet wederzijds… Maar hij weet nu dat ik hem leuk vind, en hij vind mij ook leuk. Het viel me wel op dat hij gelijk verkering wou enzo, en als ik weer zei dat ik twijfelde dan begon hij weer gelijk van: haat je me ? Hij had t btw zelfs via bbm gevraagd, best kansloos … Haha

We hebben best vaak ruzie , omdat mijn vrienden dus zeggen dat hij me gewoon gebruikt omdat hij verkering wil, en met me wil zoenen en knuffelen enz, want als ik een probleem heb , dan boeit het hem nietecht, en ik zou liever wel een vriendje willen waarmee ik ook alles tegen kan vertellen… Ik had gister met hem afgesproken,en toen deed hij heel lief, maar maar daarna toen ik weer erover begon dat ik vond dat ik het niet zo leuk vond dat hij niet echt goed naar me kan luisteren als het omproblemen gaat, dan begint hij weer van: vind je me eigelijk wel nog leuk? En dan denk ik echt van: ja daar gaat het nu niet echt om. Ik weet dat hij heel onzeker is,maar ik ben bang dat als ik iets tegen m vertel dat hij me een zeikerd vind, en eerst toen ik erover begon dat ik liever niet wou dat hij rookte, en liever een vriendje wil die niet rookt, zei hij gelijk van : ja laat danmaar, doei.
En dan denk ik van, als we het over iets sirieus zoals dit hebben, gaat hij ook weer zo flauw doen…
Hij zegt heel vaak; denk je dat het nog iets wordt tussen ons? En dan zeg ik gewoon eerlijk dat ik twijfel, omdat vrienden ook zeggen dat hij niet mn type is. Maar dan zegt hij : ja ik denk wel dat het iets wordt, alsof het alleen om hemgaat…

Sorry voor mn vage verhaal, maar weten jullie wat ik moet doen / zeggen tegen m?

Tja, dit is een moeilijke situatie. Als ik jou was, zou ik het nog even aankijken, of hij nog een beetje veranderd enzo. Praat er nog een keer over en als hij dan weer zo dom gaat doen zeg gwn van: waarom doe je nou zo dom, ik word hier helemaal gek van, het lijkt net alsof je het niets kan schelen dat ik een probleem heb! (of iets zoals dat) En als hij dan gaat zeuren dat hij helemaal niet dom doet, loop dan weg ofzo. Negeer hem een tijdje en als hij elke keer met je wilt praten zeg dan gwn dat je wil dat hij ook eens aan jou denkt en dat hij niet de hele tijd moet doet alsof er niets aan de hand is. Als hij niet meer tegen je praat, zoek dan iemand anders. Ik vind het in ieder geval niet zo aardig. (maarja, het is jou keuze!)

Oke , dankjewel :slightly_smiling_face:
Dat advies had ik net nodig ! Haha

alsjeblieft hoar! :stuck_out_tongue:

Ik ken m btw al een tijdje, 1jaar ofzo … Haha , en zit al 3jaar bij m opschool