Hee meiden,
Laatst heb ik een topic geopend over seks voor het huwelijk, en of ik dat wel of niet moest doen. Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om dat niet te doen omdat ik denk dat het beter is bij twijfel om het nog even uit te stellen. Maar ook omdat ik voor mezelf nog wat dingen op een rijtje moet zetten. Sinds ik dat aan mijn vriend duidelijk heb gemaakt is er iets veranderd in onze relatie.
Hij probeert doormiddel van woorden er voor te zorgen dat ik die stap toch met hem zet en toch seks met hem heb. En hij doet laatste tijd heel droog tegen mij.
Zo zegt hij bijna nooit dat ie van me houdt. Probeert hij te serieuze gesprekken te vermijden, en lijkt het wel of hij me alleen maar wil voor seks. Maar ik wil dus nog echt niet ontmaagd worden.
Om het kort samen te vatten hij verwaarloosd me de laatste tijd heel erg en ik heb het gevoel dat ik alleen hoef te komen als hij zin heeft in seks. (Tenminste de dingen die we wel doen op dat gebied)
Ik hou heel veel van hem en ik wil gewoon een leuke relatie waar seks niet het belangrijkste is. Ik wil het hem nog een keer duidelijk vertellen en hopen dat hij het snapt. Maar ik krijg amper nog een normaal gesprek met hem dus ik weet niet hoe ik daar over moet beginnen. En het meteen uitmaken is ook geen optie want van mijn kant zit de liefde echt diep.
Maar ik weet dus even echt niet wat ik met deze situatie aanmoet…