Ik trek mijn wimpers eruit

Hallo allemaal,
Ik zit sinds 2 jaar met een probleempje.
Ik trek mijn wimpers eruit :frowning_face:
Eerst trok ik altijd de mascara eraf maar nu trek ik ook door als de mascara weg is…
Meestal stop ik na een tijdje wel maar ik heb nu haast geen wimpers meer en ze zijn ook heel kort geworden :’(
Heeft iemand hier ervaring mee of is iemand het gelukt om te stoppen?
En heeft iemand goede tips hoe je je wimpers weer aan kan laten groeien?
Ik baal er echt van maar het lukt maar niet om te stoppen :frowning_face:

Probeer anders ergens ander aan te zitten, ik bedoel gewoon aan je haar ofzo ik weet niet, is maar een idee

eh trek ze er gewoon niet uit?

Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik trok vroeger in mijn slaap onbewust m’n haren er uit, en dan niet een paar, maar echt hele plukken. Aan mijn reactie heb je denk ik niet zoveel, sorry. :’)

Oké, ik trek altijd al mijn haren eruit. Nu ben ik kaal, hoe zou dat toch komen?

gebruik zo min mogelijk mascara en probeer bijv een elastiekje om je pols te doen, elke keer wanneer je de drang hebt om aan je wimpers te zitten trek je aan het elastiekje. of kauwgom kauwen. dit hielp bij mij ook.

mijn wimpers zijn weer helemaal aangegroeid!

Ja ik gebruik eigenlijk wel veel te veel mascara het is zo dik dat het zo korrelig voelt en dat ik het eraf trek. Nu gebruik ik wel minder mascara, maar omdat het een gewoonte is geworden kom ik er verschrikkelijk moeilijk vanaf… Ik zal die tip met kauwgom eens proberen! Best een goed idee. Ik heb ook al is geprobeerd met sambal maar dit werkte ook niet…

Dat was getroll.

Sorry, maar ik vind het ongelofelijk stom van Ts dat ze haar eigen wimpers eruit trekt en niet inziet dat dat niet heel slim is.

:’’’’’’’’’’’’’’’’’’'D

Ja klopt, je hebt wel gelijk maar het is zo moeilijk. Het klinkt echt heel raar maar ik vind het gewoon zo fijn om te doen en heel erg bedankt!