Ik trek het even niet meer kan iemand me wat tips geven?

-

en bij je mama gaan wonen?

Ja, als het kan zou ik als ik jouw was bij je moeder gaan wonen.

Misschien kan je wel met hem gaan praten, over hoe jij je voelt en dat het als het zo gaat je het liever niet meer hebt?

Ooh en ik weet hoe kut je je voelt, ik heb een soort van hetzelfde meegemaakt en ik was echt heel boos toen ik hoorde dat ze getrouwd waren en ik hoorde het pas ruim een maand later…

Vraag of je alleen dingen met hem kan doen, zonder zijn nieuwe vrouw.

Dat van dat trouwen is echt sneu, ik zou gewoon met je papa afspreken en iets doen zonder hen?

~~~~~~~~~~~~~~~~[i] wat een kutwijf zeg!
weetje wat ik zou doen, ik zou mn vader gewoon is apart nemen.
en met hem gaan praten. over de band die jullie eerst hadden etc. dat kan alleen, maar je kan er ook iemand bijhalen, je kan hulp gaan zoeken,en samen met iemand erheen gaan praten…
ik zou die vrouw echt niet zo over mij laten praten!
het is JOU vader, en niemand kan daar tussen komen, zelfs die kut kinderen niet.
trouwens, respect voor hoe je het volhoud, ik had me echt niet meer kunnen beheersen.

heel veel succes, !

Heb je al eens met ze gepraat? Eens flink de waarheid zeggen, zeggen hoe je jezelf voelt kan soms best wel werken.
Zet je vader voor het blok, je bent en blijft zijn dochter en een goede vader blijft van zn dochter houden, hoe ze ook is.

En anders zou ik persoonlijk geeneens contact meer willen met mn vader, dan zou ik vragen of ik bij mn moeder zou kunnen wonen.

belachelijk! ook van je vader trouwens, dat hij de kinderen van zijn nieuwe
vrouw voortrekt, terwijl jij zin bloedeigen dochter bent! ik zou je vader inderdaad eens apart nemen en het er allemaal uitgooien. als hij het niet accepteert zou ik toch voor je moeder kiezen (wat zegt die er trouwens van?!) ik snap dat je van je vader houdt, maar zo wil je dat toch ook niet?