Tsja, mijn vriend is ook echt compleet anders dan mijn vriendinnen en hun vriendjes. Zij nemen ook altijd hun aanhang mee naar feestjes enzo en ik neem mijn vriend eigenlijk nooit mee. Dat is meer omdat ik weet dat hij en mijn vrienden/vriendinnen niet echt iets tegen elkaar te zeggen hebben en dat is voor hem niet leuk, maar voor mij ook ongemakkelijk. Ook snappen mijn vriendinnen inderdaad niet zo goed waarom ik met hem samen ben, maar goed, we hebben wel gewoon een hele fijne relatie al ruim 3 jaar. Tsja. Zelfs mn ouders snappen het niet zo goed, terwijl het echt een goede jongen is. Hij heeft bij me op school gezeten, zn vwo afgemaakt en zit nu bij de luchtmacht. Nou, gedisciplineerder en netter dan het leger wordt het niet haha! Maar van mn ouders heb ik een beetje het idee dat het een gevalletje is van “niemand is goed genoeg voor onze dochter” haha. Ik ben ook hun enige dochter en de oudste thuis, dus alles is nieuw en eng en raar
Ik heb trouwens ook weleens van mensen gehoord dat ik te knap voor hem zou zijn ofzo, dat ze het daarom niet snappen. Ja wtf, hoezo oppervlakkig.
Uiteindelijk blijven mensen altijd oordelen, zelfs als mensen tegen je gezicht alleen maar goede dingen zeggen, wordt er geroddeld of gepraat. Dat kun je niet tegenhouden. Je moet alleen zorgen dat het jou niet tegenhoudt, want dat zou zonde zijn. Ach weetje, liefde is raar en onlogisch. Dus je kan niet altijd logische argumenten hebben waarom mensen wel/niet bij elkaar passen!