Heb hier al eens eerder een topic gemaakt (over dezelfde jongen), maar goed, dit gaat ergens anders over. Ik ben nu dus al een tijdje bezig met een jongen (stuk of 4/5 dates gehad denk ik) en hij is écht super lief. Het is echt een leuke jongen en onwijs lief voor me, kan met hem lachen etc. Ben niet helemaal hoteldebotel maar ik denk (?) dat zoiets ook kan/moet groeien en dat ik dat sowieso niet ga voelen als ik me er niet volledig voor open stel (iets waar ik gewoon echt moeite mee heb, vertrouw mensen niet snel etc en nja, ik weet niet). Maar, “het probleem”: ik ben er zoooooooo veel te veel mee bezig wat andere mensen er van vinden. Een vriendin heeft een tijd geleden gezegd van “ik snap echt niet wat je in hem ziet” en eigenlijk moet ik daar schijt aan hebben, maar het blijft maar in m’n hoofd zitten. Hij is compleet anders dan de meeste van mijn vrienden en daar maak ik me druk om, of ze het wel met elkaar kunnen vinden. Ik ben bang dat mijn vriendinnen hem niet leuk/knap genoeg vinden en door al die stomme gedachten (die nergens op slaan), twijfel ik. Nou heb ik sowieso wel erg dat ik het me aantrek wat andere mensen zeggen/denken, maar door mijn twijfels ga ik weer twijfelen aan “vind ik hem wel leuk genoeg etc etc”. Ik weet dat ik er veel te veel over nadenk maar aaaaaaaagh ik word echt gestoord :") Ik weet ook niet wat ik hiermee wil maar oke, moest m’n verhaal even kwijt en heeft iemand tips? Haha.
Niet citeren aub