Hij is absoluut n krent. Ik vind mijn vriend al een krent, hij verdiend goed en koopt regelmatig kado’s voor zichzelf van 1000 euro(visboot etc) en koopt ook sieraden etc voor mij voor mn verjaardag, kerst, valentijn etc.
Jij moet nu ff op elke cent zitten(zon tijd heb ik ook gehad) en toen betaalde hij alles voor me) en dus kun je niet zomaar alles betalen. Dat betekend dus dat je n hele hoop niet kunt doen/kopen. zeg gewoon telkens: nee sorry daar heb ik geen geld voor op dit moment… als hij wil dat je even iets voorschiet…
Het is gewoon hartstikke irritant dat hij telkens alles terug wil. Zeker als jij het gewoon laat zitten als het om een paar euro gaat. Kijk als he tnou om 400 euro ging!!
Maar goed, ik vond mijn vriend al een krent omdat alles hem te duur is(Daarom zitten we nu veel thuis) maar ik betaal wel elke week benzine om bij hem te komen, dat is uiteraard ook voor mijn eigen plezier…) maar dan zitten we daarna t hele weekend binnen omdat alles daar geld kost.
Dat vind ik wel erg irritant. Hij gaat woensdag, donderdag en vrijdag uiteten met vrienden. Maar op de dag dat we 23 maanden samen zijn(die zaterdag) wil ie niet!?
dat is te duur. ja daaaag.
We gaan niet op vakantie want dat is te duur maar wel een visboot kopen voor 1100 euro!
maar goed,jouw vriend is dus nog veel erger. want mijn vriend hoeft nooit iets terug.