Ik stalk mijn crush?!

titel zegt niet echt wat ik doe,

Ik stalk mijn crush niet alhoewel ik soms wel echt bang ben dat ik te stalkerig overkom, gewoon omdat ik geïnteresseerd in hem ben en hem goed wil leren kennen. Elke keer wanneer ik denk van ahhh ik ben alweer te stalkerig reageert hij gewoon leuk op mijn berichten en in het echt blijft hij gewoon blij praten. (pffieuww gelukkig)

maar wat ik me af vraag hebben jullie ook wel vaker last van het gevoel dat je te stalkerig over komt??

xxx

Ik snap wat je bedoeld. Ik ken hem heel goed en als ik dan over hem praat tegen me vriendinnen zit ik soms ook wel zovan wow dit klonk heel erg stalkerig.

Je komt voor je gevoel misschien stalkerig over. Maar ik merk dat meisjes eigenlijk bijna altijd degene zijn die beginnen met praten:)

Dit zo erg! Maar volgens mij zal het wel reuze meevallen want ik ben nog niet geblokkeerd haha.

Ik denk dat iedereen dit wel heeft haha, hij zal het vast niet eens erg vinden als het zo al zou overkomen!

Relax, het is denk ik meer dat je zenuwachtig ben dat je het wel goed doe dan dat het echt stalkerig is. Sowieso als hij jou ook leuk vind dan ziet hij het zeker niet als stalkerig :wink:

Ik denk dat je je pas zorgen moet maken, als hij niet meer leuk en vrolijk op je berichtjes reageert. Als hij gewoon leuk terug praat, vindt hij het waarschijnlijk juist leuk dat je interesse in hem toont!