Ik sta scheef

wist niet echt waar ik het neer moest zetten.
maar… het is ook niet super belangrijk.

ik sta zeg maar scheef, mijn bekken staat aan de linker kant een stuk hoger dan aan de rechter kant.
daardoor staat mijn linker schouder zeg maar omhoog, en mn hoofd schuin en trekt het aan mijn nek.
waardoor ik nu ook super erge hoofdpijn heb ( ik weet zou niet achter de comp moeten zitten, maar heb eigenlijk altijd hoofdpijn dusja.)

weet iemand iets tegen deze hoofdpijn ?
pijnstillers helpen niet jammer genoeg…

iemand een tip, word echt gek van de hoofdpijn!

&& ik heb een afspraak voor binnekort om het recht te zetten hoor, maar voor nu is het vervelend.
sorry voor dit hele verhaal!!

Steunzolen! Ik had zoiets ook, kreeg alleen geen hoofdpijn maar ontzettende rugpijn.

klinkt als spanningshoofdpijn, vanwege de spieren. Als pijnstiller zou je beter ibuprofen dan paracetamol kunnen gebruiken, ibuprofen verslapt spieren (in lichte mate hehe). Ook kan je er iets warms tegen leggen om de spieren te ontspannen of iemand vragen om het te masseren, meer weet ik zo gauw ook niet… Heel veel sterkte!

haha oke, ja ik hoop dat het over is, als mn bekken weer recht staat.
maar voor nu is die hoofdpijn echt heeel vervelend, niks helpt! :frowning_face:

bedankt voor de tip! :slightly_smiling_face:

super bedankt! ^^
ibuprofen helpt helaar ook niet, maar iets warms er op leggen kan ik nog wel proberen! :slightly_smiling_face:

up ?
tips ?

Steunzolen hebben mij heel veel geholpen! :slightly_smiling_face:

thanks! :slightly_smiling_face:

Hoe gaan ze je bekken rechtzetten dan als ik vragen mag? Ligt het er niet aan dat je een scheve rug hebt?

Misschien kan je aan je dokter vragen voor tips? Of wat je er kan tegen doen tot wanneer je bekken worden recht gezet? :slightly_smiling_face:
Alvast veel beterschap! x

@Callthephone ik zat vroeger op cecartheraphie en daar ben ik weer heen geweest.
en binnekort krijg ik oefeningen om mn bekken weer recht te zetten ofzo.
ik weet het zelf eigenlijk ook nog niet.

@Floralmuses
dankjewel! vind ik lief van je :slightly_smiling_face:
uhm… ja ik zou naar de dokter kunnen gaan.
dat was ook de tip van de cesartherapeute
maar ik wacht even af wat zij van plan is :slightly_smiling_face:

Ik wil je niet bang maken of iets dergelijks, maar bij mij dachten ze ook ooit dat mijn bekken scheef stond wat uiteindelijk mijn rug bleek te zijn. Ik heb ook al elf jaar cesartherapie en een aantal jaar een prothese gedragen.
Het is misschien heel verstandig een dokter op te zoeken:) Ik zie dat je 16 bent dus voor enge maatregelen hoef je niet bang te zijn, maar als ze de oorsprong van je hoofdpijn kunnen vinden en er iets mee kunnen, helpt dat jou uiteraard:)

Euh ja… Dokter.

@Callthephone
Haha, je maakt me niet bang!
vindd het juist fijn dat je eerlijk bent.
maar bedankt dan dat je dit verteld!
en rot voor jou ! :S

dokter idd! ik zou wel echt ernaar laten kijken

Probeer anders zo’n zitkussentje misschien werkt dat een beetje. :wink:
Mijn vader heeft er eentje maar dit van de shiatsu. ^^

Misschien kan je naar een fysiotherapie?
Dat ze misschien alles kunnen masseren… ? Ik weet het ook niet zo goed :stuck_out_tongue:
Maar je kan t proberen.
Succes ermee.

recht gaan staan

^wat ben jij een *****

Beeh ik sta ook scheef ik ben links een halve centimeter korter ofzo XD Gelukkig niet zo veel en heb er ook geen last van. Tenzij ik lang stil moet staan.

Ik denk dat steunzolen wel werken want dan kun je weer recht staan.