Ik sta op instorten.

Hey meiden,
De afgelopen 10 maanden gaat het sowieso al niet zo heel goed met mij, m’n hele lichaam en geest is echt dood moe. Ondanks alles, leerde ik een leuke jongen kennen, werd helemaal gek op hem. Voelde me geweldig als ik bij hem was en hij had altijd wel tijd voor me. Alleen die heeft mij dus nu zo keihard aan de kant gezet dat ik me echt helemaal gebroken voel en als er nu nog wat bij op komt kan ik echt niet meer. Hebben jullie misschien een paar ideeen of tips om me weer wat beter te laten voelen, want dit gaat echt niet langer. :cry:
Alvast bedankt.

Ehhm, ja lastig.
Ga optijd naar bed, eet goed, doe leuke dingen met vriendinnen?
Praat met iemand over hoe je je voelt?
Kop op! Het komt allemaal goed!

neem rust
ga leuke dingen doen met vriendinnen
Het is bijna vakantie, boek een lekker vakantie naar de zon

Neem alle rust die je nodig hebt, en probeer alles op een rijtje te krijgen. Het kan bijvoorbeeld helpen om alles van je af te schrijven. Of door alles aan iemand te vertellen. En probeer verder te genieten van de leuke dingen, en voel je vooral niet verplicht om leuk te dóen.

Dit!
En heel veel sterkte!

Dit en vertroetel jezelf een avondje met chocola, ijs, vruchtjes, ander lekkers en geef jezelf een goede dosis huilen. Gooi het er een keer uit om de volgende dag weer blanco te beginnen.

Dit inderdaad. Heel veel sterkte, en het komt écht allemaal weer goed! Na regen komt zonneschijn:).

Praat er met je vriendinnen over !
Gooi het van je af !

Ik denk dat ik echt precies weet hoe je je voelt…

Ga op tijd naar bed, eet regelmatig (ook al heb je waarschijnlijk geen honger), doe dingen die je leuk vind maar als je voelt dat je moet huilen laat het dan ook gewoon even lekker gaan.

Dat van je afschrijven is inderdaad ook echt een goede tip ja.

Hm ja, moeilijk.
Het zijn drukke tijden met afrondingen met school voor iedereen.
Dus dat je volledig op bent kan ik me voorstellen.
Alleen het leven draait niet om een jongen. Hij heeft je aan de kant gezet, jammer, kudt, vervelend, maar je kan ook sterker worden en je niet uit het veld laten slaan.
Zonde van de tijd en van 't leven. Ga naar buiten, doe leuke dingen, werk hard voor school en geniet van de dingen die je hebt. Zo zwaar is het leven niet.

Dit. ik denk dat je er vooral niet teveel bij moet stilstaan, en overheen te komen enzo, als je verder gaat, ben je op een moment zover datje erover heen bent. Dat hoeft niet persee met huilend in bed te liggen of teveel ijs te eten :stuck_out_tongue:. (sterker nog; ik ga mezelf dan zieliger voelen en juist nog kutter).

Dat,
en heel veel sterkte,
je komt er wel overheen! :sob::muscle:

Niet jouw geluk van iemand anders af laten hangen. x

Dat moet heel rot voelen. Maar je moet ook weten dat er nog andere jongens op de wereld zijn en dat dit dan ook gewoon een enorme rot streek van hem was en hij jou dus niet waard is.
Op tijd naar bed gaan is inderdaad een goeie, slaap een keer lekker uit en neem dan een dagje voor jezelf. Doe iets dat je enorm leuk vind om te doen, winkelen of dergelijke en verwen jezelf een beetje. (:

Wow, het is echt net alsof ik dit zelf geschreven heb, maak momenteel precies hetzelfde mee…
En inderdaad, van je afschrijven helpt echt, steeds als je moet huilen, of echt weer even in een dieptepunt zit, moet je opschrijven wat je denkt/voelt. Ik schreef nooit in een dagboek of iets maar de laatste tijd heb ik hem bijna helemaal volgeschreven.
Sterkte!

Wat eventueel ook kan helpen (Als je er tijd voor hebt) is sporten. Ook al voel je je helemaal verrot. Dat heb ik namelijk ook, alleen heb ik geen leuke jongen ontmoet. Maar mijn psygo heeft me aangeraden om te gaan sporten want dan komt er een stofje vrij waar je je beter van gaat voelen.

Neem veel rust, eet gezond en ga eventueel langs een dokter als het probleem aan blijft houden. Verder moet je gewoon doorzetten, het is nu even rot, maar over een paar weken heb je vakantie, dan heb je al veel meer rust. Bovendien moet je je geluk niet laten bepalen door een jongen. Er lopen genoeg leuke jongens rond, dus vergeet hem.

Jij bent toe aan vakantie.
Ik herken je gevoel een beetje, ik heb zoiets ook nou.
Denk iedergeval aan de vakantie, dan ben je 7 weken van alles af. Idd goed en gezond eten, lkkr veel aan andere dingen denken. Ga bijv. es met je vriendinnen iets leuks doen, lkkr effe niet aan die dude denken.
Weet je trouwens waarom die zo doet? Anders moet je het hem vragen. Dat zorgt voor meer duidelijkheid en hoef je je er meschien niet zo druk over te maken, of jullie kunnen het heel meschien goed maken.