'ik sta in de krant, of ik ben in het nieuws'

ik had hier al een topic over gemaakt en daar werd gezegd gebruik zoekfunctie,
maar ik kan het echt niet vinden,
dus dan maar een nieuwe :3

maar heeft er iemand ooit in de krant gestaan,
of is op het nieuws geweest,
zo ja waarom?

haha ja xd,
er was een keer op tv reclame , dat je een vraag kon opsturen, en die miscchien dan zelf kon stellen aan een 2ekamerlid.
dus ik deed maar wat, en een week later werd ik gebeld door het jeugdjournaal, en en mocht ik over 2 weken komen voor de opnames xD.
De studio wasecht superklein, we zaten daaar met z’n 20e gepropt O_o
En toen vroeg ik : Heeft u als kind iets gedaan waar u zich nog steeds voor schaamt ^^ ?
en Wouter Bos antwoordde , maar weet niet meer wa XD.
mjah, ik zat toen in de 1e, en de dag nadat ze het hadden uitgezonden, kreeg ik op school allemaal reacties enzo :stuck_out_tongue: haha, kwam ik er achter dat ze toch nog steeds naar het jeugdjournaal kijken XD

Haha in de krant vaak zat.
met muziekdiploma hahaha

Ja in de krant …

Ooit komen we allemaal in de krant te staan. :'3

ja in de krant als clown x).

op teevee met het weer
enneeeh
met turnen volgens mij een keer
en op school met de concierge verkiezingen ofzo
HAHAHAHAH
vet random allemaal

in de krant omdat ik ging optreden met een orkest bij andré rieu :’)
en daarmee ook op tv geweest.
haha, ik was vorige week op vakantie in italië, was ik plotseling in beeld bij dat optreden! dat was wel even gek, maar best leuk :stuck_out_tongue:

yep. vroeger was ik babymodelletje. dus heb een x (nog geen jaar oud ofz) bij een koffiereclame gespeelt. ehm. bij piet paulusma toen ik in groep 6 zat ofzo. en in de krant met avnod 4 daagse, ehbo-diploma in groep 8 & zwemspeelmiddag bij zwembad. best vaak ja. heeeel boeiend. not.

haha ja ik heb in een 3vo-reclame gespeeld. Helaas nergens meer op internet terug te vinden maar misschien dat iemand zich een meisje herinnerd die blijft haken aan fietsen en dat er dan een appeltje uit de tas valt. En dan rijdt er een auto over heen, haha.
En ik heb in een ijsthee reclame gespeeld ;p
ennnn in een carnavalskleren boekje gestaan. oja en in een astma boekje haha. tis nogal wat

oh sorry, het is niet echt krant of nieuws, maar wel tv en tijdschriften haha.

Ik zou op radio komen. In 2002 kwam er een vrouw en man om mij te interviewen en vroegen mij wat voor een mening ik had over de aanslag bij de World Trade Center. Ik maar praten en de Amerikanen helemaal zwartmaken en zeggen dat het niet de schuld van Moslims zijn blablabla. (Ze keken me wel raar aan en dit was voordat het bekend was dat de Amerikanen zelf die aanslag hadden gepleegd haha dus ik had gelijk) Ik luisterde het hele tijd naar de radio. Er waren studenten te horen die echt medelijden enzo hadden, maar mij plaatsen ze niet :frowning_face: Bye 15 minutes of fame :stuck_out_tongue:

Als baby was ik model dus toen heb ik in blaadjes gestaan :’)

Later had onze school een soort kunstproject waarin ik geciteerd werd (het ging over de workshop met klei werken die we deden en mijn quote is iets als “Ik ga een teddy beer maken! Nee, een rat!” Ik was negen, haha :’)).

En in de zesde moest je verplicht een stageweek doen dus toen heb ik een weekje stage gelopen bij onze lokale krant waar ik een paar artikeltjes heb geschreven (en een spread voor in het midden, dat was wel echt badass) en ook geïnterviewd ben voor de ‘mooiste’ pagina :’) (ja ze hebben zo’n pagina waarin ze dan de zgn. mooiste meisjes van de stad zetten maar iedere halvegare heeft daar al een keer opgestaan)

niet in het nieuws maar aangezien er meerdere mensen plaatsen dat ze gewoon op tv zijn geweest.

Ik ook, Mee gedaan met onze klas aan de kids top 20 yeeh -.-
Maar goed toen vond ik het helemaal geweldig.

En heb een keer in de krant gestaan met kvw

Ja, op tv.
Waarom ja blabla, niet interessant.
kom ook in n Japans magazine te staan.

TV, met de vuurwerkramp.

up

Dudee, volgens mij heb ik dat gezien ! Toen antwoordde hij 'ik vroeg ooit eens aan een moeder van een vriend van me 'wanneer komt de baby ? Maar ze was niet zwanger maar gewoon dik 'ofzo ? of was dat een andere vraag …:stuck_out_tongue:

Ja uhh… een keer op tv met jeugdjournaal; toen kwamen ze bij ons in de klas filmen op de basisschool
En uhh… in de krant met me volleybalteam
In de krant met me naam omdat ik diploma gehaald heb
& Op de Ghanese televisie, ze kwamen ons vrijwilligersproject filmen

op godhoeheetdat, tv rijnmond geweest met me basisschool ze gingen een wat-moet-je-doen-in-een-noodgeval uitzending maken en wij hadden net een paar weken les gehad.

gingen ze de les filmen, werd ik ingezoomd op me hoofd, zat ik net in mijn 30 seconden fame, zit ik de hele tijd aan mn haar! haha :stuck_out_tongue:

iig, ik heb de uitzending zelf niet eens egzien geloof ik, ik kon rijnmond niet vinden op de tv, maar het werd later aan me verteld.

oja en in de krant ook met school een paar keer.

Krant; heeel vaak, want ik deed vroeger aan een ‘frieze’ sport kaatsen waar ik best veel prijzen mee won. En de winnaars werden altijd in de krant vermeld.
Nieuws; Piet paulusma en fries nieuws heel lang terug (voor een kinderliedjes CD waar ik aan mee zong.)