'ik sta in de krant, of ik ben in het nieuws'

heeft er ooit iemand van jullie in de krant gestaan,
of op het nieuws geweest?
vertel er ook bij waarom?
of was er een keer iets gebeurt waar jij bij was, dat in de krant heeft gestaan?

hier is toch al een topic over?

kan hem niet vinden hoor.

joah in een plaatstelijke krant en een paar keer op omrop fryslan x]
en een paar keer op het nieuws toen di-rect uit elkaar ging en ik op de eerste rij zat bij het laatste optreden en daar werd veel gefilmd dus zag je me een paar keer x]

Ja in de krant.
dat ik was opgepakt door de politie… :’)
er stond niet me naam bij ofzo, maar iedereen wist dat t om mij ging dus ik schaamde me wel erg…

Ja, toen er een nieuwe brug geopent was. ik ging naar school en fietste heel dom over die brug, en aan de andere kant stonden allemaal fotografen enzo.

En dan zet je er nog een haha-ik-ben-er-best-trots-op-poppetje bij ook :crazy_face:

er was een keer een rozenmarkt, en toen moest ik op de foto met een roos en die kwam in de krant!

Plaatselijke tv en ook aantal keertjes in de krant, waaronder een streekkrant in Duitsland. Had allemaal met harpspelen te maken.

Heb zelfs nog een scan van het stukje uit die Duitse krant. Daar word ik met naam genoemd (Lisanne)

http://94.100.114.24/412500001-412550000/412549901-412550000/412550000_6_ejHU.jpeg

Op de foto ben ik trouwens degene in het midden met het witte jasje.

Oh, krijg je dit gezeik weer hè…

Ik niet, mijn vader wel altijd…
Ik ben trouwens 1 keer op tv geweest in Korea… xD
Maar toen was ik 4… ¬¬’

Dat er een leeg huisje in het bos in de fik was gestoken en dat het een hele opgave voor de brandweer was om er bij te komen. Maar mijn naam stond er niet bij, gniffelgniffel puber streken.

Heeeeeeeeeeel lang geleden in de Leeuwarder Courant.
En mn ex heeft in de telegraaf gestaan(had met de examens te maken).
Mn moeder ook trouwens.(met het kerstpakket van het OM :'3)

eeen paar keer in de krant omdat we heel vaak kampioen warenB) en op omrop fryslan in LinKk met de blijbrigade :slightly_smiling_face:

Hier is al een topic over inderdaad :wink:
Zoekfunctie graag :grinning: