Ik squirt te veel

Heey! Ik heb een vraagje. Als ik masturbeer moet ik squirten, maar ik squirt te veel. Ik doe steeds twee handdoeken onder mij, maar het loopt er doorheen. Het is ook een beetje irritant als ik steeds moet masturberen in een badkuip D: Hebben jullie tips?

Geef ons eens tips

HAHAHA, dit dus

xD

Mij lijkt squirten echt helemaal niks :cold_sweat: Heb geen tips voor je, meer dan een handdoek eronder kan je denk niet doen.

Of niet, ik wil die tip ook wel

Ik begrijp persoonlijk niet waarom je dat zou willen maar goed. Als je zoveel spuit dan zou je een zeiltje eronder kunnen leggen. Niet echt romantisch maar ja…

Mijn vriendje vingert mijn G-spot ook vaak en ik kom dan ook meerdere malen klaar maar spuiten doe ik (gelukkig) niet. Wel heel vochtig.

Op een andere manier masturberen zodat het niet meer gebeurt?

Incontinentiematje?

Ik kan het meestal wel in controle houden of ik squirt of niet, als je aanvoelt dat je moet squirten stop je gewoon even en ga je weer door totdat je voelt dat je klaarkomt zonder dat je moet squirten, als je begrijpt wat ik bedoel. Zo ervaar ik het tenminste.

Dit dus!

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Misschien zo’n absorberend matje voor puppy’s? Sorry kon het niet laten, verder geen idee…

Er bestaan ook van die matjes die ze voor oudere mensen gebruiken, als je snapt wat ik bedoel. Misschien is zoiets een optie? Maar heb geen idee waar je zoiets kunt kopen.