Hee meiden,
Ik ben ten einde raad. Het zit zo, twee weken geleden heb ik ‘het’ gedaan met een jongen. Hij zei dat ik het tegen niemand mocht vertellen. Ik heb het toch verteld, aan een vriendin. Ze was echt me beste vriendin en ik vertelde altijd alles aan haar dus dit vertelde ik ook. Had ik niet moeten doen, want ze heeft het doorverteld. Nu weet bijna de hele school het, maar die jongen blijft maar ontkennen. Het is een erg lieve, rustige jongen die geen vlieg kwaad doet, dus iedereen gelooft hem. Ik blijf maar zeggen dat hij het echt heeft gedaan, maar niemand gelooft mij. Ik word nu een hoer genoemd en iedereen zegt dat ik hem heb beschuldigd. Ik had bewijs, whatsapp-gesprekken van hem en mij waarin hij zegt dat het is gebeurd. Nog voordat ik die gesprekken aan iedereen kon latenzien kwam hij naar me toe en ging hij bedreigen. Hij zei dat ik de gesprekken meteen moest verwijderen anders zou hij me wat aandoen, en aan zijn ogen zag ik dat hij serieus was. Ik heb ze toen verwijderd. Alle bewijs is nu weg en nu is er geen weg meer terug, iedereen denkt dat ik de schuldige ben. Niemand praat meer met me, niemand kijkt me meer aan, enzovoort. Ik ben de hoer van de school. Ik vind het lullig dat ik de waarheid heb gesproken maar dat niemand me gelooft. Zelfs me beste vriendin heeft me voorgoed verlaten.
Ik kan bij niemand terecht, heb geen zin meer om naar school te gaan en wil het liefst zelfmoord plegen.
Ik weet niet meer wat ik moet doen…
grt