Ik snap PayPal niet?

Hoi!

Ik wil graag een PayPal account aanmaken, nu heb ik al een beetje op die site gekeken, maar ik snap het niet helemaal.
Ik heb het account nodig om te betalen voor bepaalde webwinkels enzo, dus ik moet geloof ik PayPal voor particulieren en dan Prive aanmaken.
Maar ik weet niet wat er vervolgens zal gebeuren…
Dus ik durf het niet zo aan te maken. xD

Hierbij dus ook een paar vragen:

Kost het nou extra om die rekening te openen (dus kosten aan Paypal voor de rekening zelf?)

Wat bedoelen ze bij het registeren met: Je staat Paypal toe informatie over jou en je rekening door te geven aan derden?

En wat is die laatste voorwaarde dan weer:
U verklaart akkoord te gaan met het gebruik van traceringsmethoden van websites, zoals cookies, en met de veilige overdracht van uw persoonlijke gegevens buiten de Europese Unie zoals uiteengezet in het privacybeleid.

upje.
snap het zelf ook niet xd

het kost niks, en met die voorwaarden is er bij nog nooit iets gebeurd.

hier is toch een topic over ? Iets van paypal for dummies ofzo ?

Oh is dat zo? Dat wist ik niet. Waar moet dat staan dan?

uhhh hier:

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/ebaypaypal-voor-dummies-97041.0.html

Je staat Paypal toe informatie over jou en je rekening door te geven aan derden?

Dit betekend dat Paypal info van jou via jou rekening mag doorgeven aan andere waar jij met paypal betaald. Maar paypal en jou eigen rekening staan apart van elkaar. Jij moet via internetbankieren geld overmaken naar jou paypalrekening waarmee jij kan betalen. Zie dit als een online visa.
Maar die informatie doorgeven heeft meestal te maken met je adres enzo. Als jij iets besteld via Ebay dan betaal jij met Paypal en hoef jij verder niets te doen. Hij geeft dan automatisch jou adres door.