Ik snap mijn vriend niet meer

Sinds 2 weken heb ik een vriend. de eerste week (+ de dagen daarvoor) was hij heel lief, zette me in zijn naam, slijmde (te)veel enz. Maar sinds vorige week doet hij moeilijk als ik vraag of we wat kunnen gaan doen. Hij draait er omheen, weet niet of hij morgen opeens iets te doen heeft blablabla) ook heeft hij me uit zijn msn naam gehaald(opzich niet zo erg, maar de rest maakt het opvallend.) en heeft er in staan; Hoe kon ik zo dom zijn om te kiezen voor haar? Toen ik er naar vroeg zei hij; ja dat is een liedje:P Ik denk dat dit komt doordat hij vorige week verder wilde gaan, en ik wilde dat (nog) niet. Ook is/was hij best n player en verbaasd het mn vriendinnen niks als hij het snel uitmaakt.
Ik ben nu ook best bang dat hij me (nu al) zat is… Maar aan de ene kant denk ik weer dat ik me druk maak om niks.
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet denken?

Praat er met hem over in het ‘echt’. Dan kan hij er ook niet om heen draaien, want wij kunnen ook niet weten hoe hij zich voelt…
Veel succes, hopelijk komt alles goed! (of dat nou met hem of zonder hem is…)

ik denk dat je er gewoon rechtstreeks NOG n keer naar moet vragen.
ik zou het niet pikken als mijn vriend zoiets in zn naam zet. want dat haaltie echt niet zomaar uit dat liedje.

Ookal zou dat uit een liedje komen, dan zou ik nog niet accepteren dat hij dat in zijn naam zet! Ik zou als ik jou was hem in het echt vragen hoe het nou zit. En ik wil niet onaardig doen, maar als hij als een player bekend staat zou het best wel eens kunnen dat hij jou ook playt en hij alweer genoeg van je heeft.

[i]Wat een rare jongen is dat.

Tegenwoordig zijn alle jongens raar -__-’

Gewoon zeggen in t gezicht zeggen. Keep your head up.[/i]

praat er met hem over.
als mijn vriendje zoiets in zijn msn naam had zou en zei dat het een liedje was zou ik zeggen tot hij het eruit moest halen want dat komt dan echt lullig over! oke hij hoeft je niet in zijn msn te hebben maar zoiets ook niet. vraag waarom hij jou opeens uit zijn naam heeft gehaald.

Ik heb tegen hem gezegd dat ik me er behoorlijk kut en onzeker over voel, en hij heeft het er gelijk uitgehaald…

Nu zie ik wel of hij morgen iets wilt doen… En anders zie ik hem sowieso woensdag met het werk… En dan ga ik zeker met hem praten…