Ik snap mijn lichaam niet..

Heey! :slightly_smiling_face:

3 juni (zaterdag dus was ik ongsteld geworden voor de 2e x alleen was het bruin en super wening en nu is het weer 8 juni dus 5 dagen later en al die dagen ervoor was het bruin en weinig en nu is het opeens veel en helder rood? terwijl het vanohtend bijna ging stoppen weten jullie hoe lang t nog gaat duren en wat dit eigelijk precies is??
de vorige x was ik 8 dagen
alle antwoorden zijn welkom help mee! :heart::heart:

ik lees t terug ne zie wat spellig foutjes (komt door te snel typen haha

Stop met overal een topic over te maken wat op hetzelfde neerkomt: je menstruatie is zich aan het ontwikkelen. Dit hoort er allemaal bij. Vertrouw je het niet, bel de huisarts.

Sorry! Snap je het dan niet dat ik een beetje bang hoef te zijn bij de 2e keer? en ik ben niet dat persoon die om alleds naar de huisarts belt :slightly_smiling_face:

Wat wil je nog meer horen? Dit is normaal in het begin. Dat bruine bloed was oud bloed, en nu is er gewoon nieuw bloed. Wanneer het stopt, geen idee. Ik kan niet in jouw lichaam kijken. Gewoon afwachten. In het begin was ik ook weleens twee weken ongesteld.

Het is heel normaal in het begin dat je menstruatie onregelmatig is. En dat zal de komende tijd ook blijven, geen zorgen om te maken. De huisarts zal precies hetzelfde zeggen als wij dus ja.

Ik snap dat je nu een beetje bezorgd bent, maar het is ook vervelend om heel veel topics te maken over je ongesteldheid. en als je (te) veel vragen hebt drop ze dan in het grote topic daar over :wink: