Ik snap mijn ex echt niet meer, wat wil hij nou?

Het is al een tijdje uit tussen mij en me ex vriend.

We hebben gewoon nog steeds contact en praten af en toe gewoon weer met elkaar alsof we weer een relatie hebben.

Ook wil hij me nog gewoon zien. En met me zoenen als we elkaar zien.

Hij zegt dat hij geen relatie meer wilt omdat hij geen verliefd gevoel meer heeft. Hij wil voorlopig niemand meer. Maar heeft wel gevoelens voor me en mist me als hij foto’s van me ziet.

Hij wil over een paar jaar pas iets serieus met me beginnen. Alleen ik snap hem niet. Hij wil me gewoon zien en met me zoenen leuke dingen doen. Maar geen relatie? Ik mis hem anders wel heel erg… Maar weet niet wat ik moet doen omdat hij niks wil. ook ben ik een jaloers type en hij ook. hij zegt dat hij jaloers zou zijn als hij mij nu met een ander zou zien? Wat wil die jongen nou?

Als ik het zo lees dan lijkt het of hij de komende jaren wil kunnen doen wat hij wil en dat hij pas over een paar jaar zekerheid wil. Hij vind het waarschijnlijk wel leuk om met jou wat aan te poten, maar wil ook wel wat met andere meiden. Zo komt het op mij over. Hij is je ex en ik zou hem laten gaan. Hij heeft gevoelens, maar wil niks vast… Tja…

Wil je een paar jaar op hem wachten? Nee? Ga verder met je leven. Denk dat hij gewoon vrijheid wilt en geen problemen wilt als hij met iemand anders in de kroeg zoent ofzo.

Jaa zoiets dacht ik ook al… maar ik kan hem moeilijk loslaten

Ik denk dat hij geen relatie wilt omdat hij ‘vrijheid’ wilt. Maar ik vind het niet eerlijk van hem als hij niks meer met je wilt in de zin van een relatie, maar wel in de zin van zoenen. En het is heel moeilijk om iemand los te laten als je nog zoveel gevoelens hebt, maar je moet toch verder gaan met je leven.

Precies wat iedereen zegt…Mijn ex zei ook dat t allenaal wel goed komt…Maar niet nu een relatie wil, wel binnenkort…
Maar dat moest ik aan hem overlaten…We zoenden, gingen verder…Ik hoopte op t moment dat t goed zou komen en geloofde hem…Hij zei elke x als ik we elkaar zagen dat hij alleen mij wilt en hij alleen van mij is en
ik van hem…Dat we voorbestemd zijn…
Niet mee doorgaan…Grote kans dat je hart gebroken wordt…
Ik kon mijn ex ook moeilijk loslaten…Maar kies voor jezelf en probeer geen contact te hebben,
scheelt een hoop!

Sterkte en succes! :kissing:

Jullie gaan dus met elkaar om alsof jullie een relatie hebben, maar dit is dus niet zo. Hmmm. Je bent het er in ieder geval niet met hem over eens. Zeg hem dat wat je echt wilt: Een relatie of niets, maar dan ook écht niets. Als hij echt van je houdt, en hij meent wat hij tegen je zegt, dan komt hij er vanzelf wel op terug. En anders kun je beter uitkijken naar een nieuwe liefde.

Succes!