Ik snap mijn crush niet..

Crush!

Ik ben een meisje van 17 jaar en mijn crush is 18 jaar. We zitten nu bijna 3 maanden met elkaar. We hebben elkaar een paar keer gezien (uitgaan) en een date gehad (bioscoop), gekust en gezoend. Niet echt veel gepraat toen.

De laatste maand zagen we elkaar nauwlijks. Op WhatsApp praten we altijd een beetje droog en kortaf en soms hebben we geen gesprekstof. Daarom wil ik graag dat we samen kunnen afspreken en kletsen zodat we elkaar beter leren kennen. En natuurlijk genieten van de tijd dat we samen zijn. Hij zelf gaat elke weekend uit en dan zegt hij altijd dat ik ook moet komen. Maar ik vind elke weekend uitgaan echt geldverspilling en ik heb ook vaak gewoon iets beters te doen dan dat. Maar ook kunnen mijn vriendinnen niet vaak en ik ga echt niet alleen met zijn vrienden…

De vorige week heeft hij gezegt dat hij een beetje verliefd op mij was dus ik zei dat het wederzijds is. Maar 2 dagen later hadden we een gesprek die dus nergens over ging en zijn we gestopt met praten. Hij zei: “Vreemde gesprekken” dus ik zei dat het klopt. Daarna antwoordde hij met: “Ik ben wel stil” en ik zei dat hij het zelf moest weten en dat ik toch nu ga slapen… Daarna heeft hij dus niks meer tegen mij gezegt. We praten nu 3 dagen niet maar sturen we wel Snapchats naar elkaar. Ik snap het gewoon niet.

Ik wil niet echt het gesprek beginnen want ik weet niet of hij dat wilt. Ik stuurde wel eens wat terug op zijn Snapchats maar dat negeerde hij weer. Als het aan mij ligt vind ik dat ik niks verkeerds gedaan heb? Dus ik vraag me af of hij niet gewoon opeens geen interesse meer in mij heeft? Wat ik wel raar vind aangezien we tegen elkaar gezegt hebben dat we elkaar leuk vinden…

Soms denk ik dat we gewoon iets met elkaar willen, maar het allemaal zo perfect willen laten lopen dat het juist allemaal verkeerd gaat. Dat we te moeilijk doen. Ook denk ik soms lang over een antwoord die ik naar hem wil sturen… (WhatsApp) want wil dat hij me niet verkeerd op gaat vatten of iets… Verder heb ik dat bij niemand.

Betekent dat iets? Vind ik hem echt leuk? En hij mij? Ik denk wel echt de hele tijd aan hem en mis hem nu dus ook omdat we niet praten…

Ik hoop dat jullie een paar tips hebben! X

Stel anders voor om weer een date te doen? Als hij geïnteresseerd is, dan wil hij wel :wink:

Bedankt voor je reactie!

Het lijkt me leuk! Maar dan moet ik dus een gesprek beginnen… Ik wil wel een berichtje sturen met de vraag of we zullen daten maar ben bang dat hij het heel raar gaat vinden aangezien we al een paar dagen niet gepraat hebben en ik opeens met zo iets kom… Of dat ik hem stoor of iets… Dinsdag gaat hij trouwens op vakantie en zo ver ik het weet staat zijn agenda vol tot die dag

Awww super schatig! K bedoel dat je al gezoend heb. Gewoon appen. Niks aan de hand!

Aaah lief! Hij negeert me helaas… Ik vind het echt heeel raar. Dan had hij niet moeten zeggen dat hij verliefd op me is en 2 dagen later dit allemaal doen. En hij blijft me maar Snapchats sturen, hij ging vanavond uit dus ik wenste hem veel plezier maar dat negeerde hij ook. Hmm… Ik laat hem, kan niet veel meer doen als hij zelf geen moeite voor doet! Voel me wel een beetje kut want ik vind hem wel echt leuk

Je had dus gevraagd of hij op dat wilde en dat heeft hij geskipt? Jeeetje hoe lullig… Dan kan het wel zijn dat jullie een paar dagen geen contact hebben gehad maar als hij zo’n vraag dan raar vindt kan hij op z’n minst toch iets zeggen van “waar komt dit vandaan?”…

Ik zou hem dan nu eerlijk gezegd ook een tijdje met rust laten, hoe moeilijk dat ook is. Maar aangezien hij dinsdag zelf op vakantie heb je dan wel even de tijd om even goed na te denken of dit wel is wat je wil. Want wil je op zo’n manier een relatie beginnen met iemand als het nu al zoveel moeite kost?

Nou hij reageert op niets! Lijkt echt alsof hij aandacht wilt trekken. Weet echt niet waar het allemaal vandaan komt want we hadden echt geen ruzie of iets. Maar soms lijkt het alsof hij zich snel gekwetst voelt maar ik heb verder niets raars gezegt behalve dat ik hem gelijk gaf dat we soms vreemde gesprekken hebben…

Maar ik laat hem inderdaad met rust. Zoals ik al zei, ik kan niet veel doen als het maar van 1 kant komf… En ja goede vraag of ik een relatie met zo’n iemand wil beginnen! Vind natuurlijk wel erg jammer… 8 januari heb ik een feest en daar is hij ook dan, ik vraag me af of die me dan ook gaat negeren. Het duurt nog 3 weken maar dan nog

Als hij jou negeert, zou ik hem maar met rust laten… Als je nu berichten gaat sturen, kom je wanhopig over en dat is totaal niet wat jongens leuk vinden. Als hij je echt leuk vindt, gaat hij jou sowieso nog appen!!

Ja je hebt gelijk! Blijkbaar heeft hij mij nooit echt leuk gevonden. Hoop gekregen voor niks dus… Moet hem maar “vergeten”, ugh jongens :confused:

Opeens reageerde hij op een Snapchat van mij die ik in mijn verhaal gedaan had. Jongens ik snap hem echt niet meer. Wat moet hij toch…

Dat is dan inderdaad wel weer heeeel vaag :’)
Was dat niet toevallig een snap met een andere jongen ?

Nee haha! Het ging over een feest. Hij zei dat hij daar ook heen gaat. Opeens appte hij me ook vannacht of ik dus ook kwam… Dus ik zei dat we geen kaartjes konden regelen. Dus hij zei dat ik het ook aan de deur kan kopen en alles… En toen ik zei dat mijn vrienden en ik het gaan proberen zei die: “Haha oke” en “Tot vanavond” Hmm… Denken jullie dat hij me wilt zien?

Nee voor hem doe ik het sowieso niet! Het is gewoon dat mijn vrienden daar heen willen en we gaan daar vaak heen dus vandaar. Hij moet niet denken dat als ik daar ben, dat ik dan helemaal naar hem toe ga lopen of iets… Dat zeker niet! Ik weet het niet… Verwarrwnd allemaal. Maar bedankt voor je mening!!

In mijn ervaring zijn jongens via social media (whatsapp, facebook, snapchat, etc) niet zo fantastisch met communiceren. Dus ik zou achter zijn gedrag via de telefoon niet te veel zoeken.

Als jij er met je vrienden heen wil, ga lekker :wink: als je hem ziet kan je altijd nog zwaaien. Dan kan hij altijd nog naar je toe komen.

Dat hoor ik inderdaad wel vaker! Hij is sowieso niet zo verslaafd aan zijn telefoon als ik ha! Want daar hebben we ooit over gehad. Hij gebruikt het echt meer om dingen te regelen of iets.

Bedankt voor je reactie!

Ook weer iemand die gelijk kan hebben… Is allemaal echt ingewikkeld. Het kan van alles zijn! Hij blijft nu wel praten, geen idee of ik moet beginnen over waardoor het kwam dat hij niet echt iets zei of het gewoon met rust moet laten.

Bedankt!!