Ik snap mezelf niet meer...

Ik ben zo’n 8 maanden geleden bij een restaurant gaan werken, en daar leerde ik een jongen kennen. Op het begin (de eerste 4 maanden eigenlijk) praatten we nooit, alleen de standaard dingen zoals ‘hallo’ 'hoe gaat het ’ en dat soort dingen. maar 2 maanden geleden voegde hij me op msn toe, en vanaf dat moment praten we eigenlijk elke dag op msn, en smsen we als we beide op een dag niet online zijn. Maar nu hebben we wat afgesproken om binnenkort eens wat leuks met z’n 2en te doen. Nu denken jullie zeker ‘leuk, wat is het probleem?’.
Nou, ik weet niet of ik hem leuk vind of dat het alleen vriendschap is, en ik weet ook niet hoe hij erover denkt. Want elke keer als ik op msn kom, het eerste waar ik heen kijk is of hij online is, en dat soort dingen.
Maar ik heb nog nooit echt iemand leuk gevonden, dus ik weet niet hoe het is om écht iemand leuk te vinden.
Verder wil ik ook wat meer duidelijkheid van hem, maar ik ga niet gewoon vragen van ‘hoe zit het nu tussen ons?’ want ik wil ook niet dat de vriendschap daardoor kapot gaat.

Nou hebben jullie advies voor me? over bijv. hoe ik erachter kom of ik hém leuk vind, of hij mij.
En of ik wel wat met hem zou afspreken als ik zelf niet eens weet wat ik nou wil.

Als je echt verliefd ben dan twijfel je daar niet aan.

Ik denk dat je juist omdat je niet weet of je wat voor hem voelt met hem moet gaan afspreken. Daar date je voor, om elkaar te leren kennen! En als je dan niets voelt, tja jammer maar dan is dat zo. Als je dan wel wat voelt, ga je nog een keer wat afspreken :grinning:

Maar jullie eerste date moet nog komen! Nog tijd genoeg dus om te bekijken of het meer dan alleen vriendschap is!

Ga een paar keer wat leuks doen, en als je hem echt leuk vind dan merk je dat echt wel! Want dan zal hij altijd in je gedachten zijn!

Je kan het altijd proberen, als het niet wat wordt heb je er een vriend bij.

Nee, ik ben zeker niet verliefd, maar of hem leuk begin te vinden, is weer iets heel anders.

Dan moet je gewoon gaan, leer elkaar beter kennen en dan merk je het wel! :slightly_smiling_face:

spreek af, en kijk daarna of je een klik voelde? :grinning:

Zoals ik al eerder had gezegd, ben ik zeker niet verliefd nee. Maar of ik hem leuk begin te vinden, dat weet ik niet.

Waarom ga je dat niet uitzoeken? :slightly_smiling_face: Ga op een date en kijk hoe je je gedraagt; glimlach je veel, kriebels in je buik, superblij of zenuwachtig. Kijk simpelgezegt of je aangetrokken tot hem voelt.

Spreek gewoon met 'm af en zie hoe dat gaat. als je daarna nog steeds geen gevoelens voor m hebt dan heb je een gewone vriend erbij