ik snap mezelf niet meer

aaah. oke ik begin vooraan bij het verhaal anders is het onduidelijk. Ergens in januari had ik date met de jongen die ik helemaal super vond, gingen naar de bios, handje vast houden hij bracht mij naar huis wat ong 10 kilometer van zijn huis afstaat. eerste dagen was ik helemaal in de wolken totdat het vakantie was hij ging met school *deel van 4 havo en vwo klassen* moest je voor ingeloot worden skieen. ik wist voor ik aan hem begon dat hij nou niet echt heel trouw is maar dacht dat het bij mij anders was, en dit was tot nu toe ook. Toen die vakantie over was hoorde ik van verschillende mensen het een en het ander waardoor ik hem niet meer vertrouwde en eigenlijk negeerde. Maar het probleem ik mis hem. Laatst had ik wel eindeljk weer gesprek met hem maar het was niet meer wat het was, maar mijn probleem ik vind hem denk ik nog steeds super leuk maar wil hem niet meer leuk vinden maar al die tijd heb ik hem nog wel leuk gevonden maar wil hem toch ook weer wel leuk vinden zeg maar. maar mijn probleem hoe kan ik tegen hem er het beste ‘subtiel’ over beginnen of hij het me kan vergeven dat ik hem negeerde en of er nog een mogelijkheid is dat het misschien weer wat kan worden.

oke ja lang ik weet het maar ben echt hopeloos.

Jullie hadden toch niks, dus waarom jaloers?

Nee nog niet maar wel bijna, en weet niet gewoon het idee dat die met anderen heeft lopen zoenen maar mij blijft sms’en dat die me leuk vind en me snel wil zien en dat hij baalt dat die ver weg in oostenrijk zit terwijl die daar bezig is met anderen.

Waarom zou hij jou vergeven, als hij toch echt wel foutief is?

omdat ik hem ineens negeerde, nergens meer op reageerde en niet heb uitgelegd waarom ik hem negeerde of iets ;$

Nou, leg dat uit. En zorg dan dat hij sorry zegt XD Wees een sterke vrouw.

haha en dat is nou net iets wat ik dus niet durf. Maar om nou zo ineens te zeggen ja sorry van dit en dit maar blabla wat er dan allemaal gebeurt is durf ik niet want dan denk ik van ja shit stel je voor dat hij helemaal niets meer van mij hoeft.

Hoezo moet hij jou vergeven dat je hem negeerde.
Oke, jullie hadden dan niks, maar hij weet ook wel dat t lullig is om met iemand anders te zoenen, dan moet hij ook niet zeggen dat hij je leuk vind, dus als iemand zijn excuses aan moet bieden is hij t, toch?

is zo, maar dat doet hij nooit als eerste maar ik dacht als ik nou subtiel daar over kan begnnen misschien dat hji dan ook zoiets heeft van nu kan het. en dan weet ik of hij uberhaupt nog wel iets van me wil.

Jaa dat is opzich wel slim, ik zou ook niet weten hoe ik er anders over moet beginnen. Want zo direct vragen ben ik ook geen ster in haha.

haha dat probleem heb ik dus ook en dacht misschien dat dr mensen zijn op girlscene zijn die tips hebben x]

Toen die vakantie over was hoorde ik van verschillende mensen het een en het ander waardoor ik hem niet meer vertrouwde en eigenlijk negeerde.

heh… je hebt het dus alleen van verschillende mensen gehoord?
waarom vraag je het niet eerst aan hem, of het überhaupt wel waar is?

dat weet ik zeker. want een vriendin heeft hoe pijnlijk ook een foto van hem gemaakt toen die ene nader zoende met haar mobiel en aan mij doorgestuurd met van ik wou het je liver besparen maar je moet het gewoon weten.

wauw, goede vriendin n__n (niet sarcastisch)
Ik vind dat je gewoon recht voor z’n raap moet zeggen waar het om gaat… Als hij op je afknapt omdat je voor jezelf opkomt dan is hij nogal… een sukkel?

woow, een foto was ook weer niet nodig!
maar uhm… in dat geval zou ik er gewoon over praten met hem…
(hier heb je niks aan, sorry)

Praat met hem erover.
Vertel hem waarom je hem negeerde en als hij ontkent dat hij is vreemdgegaan laat je hem de foto zien.
Zeg hem dat je hem nog steeds leuk vind, maar dat hij zoeits niet weer moet flikken want dan issie je gewoon kwijt. Je verdient niet iemand die zomaar op vakantie met andere meiden rommelt.
En zorg dat hij sorry tegen jou zegt, en niet jij tegen hem.
Hij is de fout ingegaan, jij niet.