Ik snap mezelf niet meer, alles is anders.

-

ik zou het nog even de tijd geven
zelf had ik dat namelijk ook, maar na 2 weekjes ong ging het weer helemaal goed
succes

ik had het ook een hele poos terug. Opeens was echt al het gevoel in één klap weg en vond ik hem superirritant. Tot mijn spijt heb ik het toen uitgemaakt en een maand later zijn we eigenlijk weer gaan daten, en sinds afgelopen week hebben we 1,5 jaar zonder enige ruzie.(oke ik maak eigenlijk nooit ruzie behalve met mijn broertje maargoed, alsnog…!) Oh en we zijn nog steeds hoteldebotel dus… Misschien is het voor jou niet zo, maar ik zou niet halsoverkop het uitmaken want ik heb me best wel schuldig gevoeld erover. stel het blijft echt zo en er is geen verandering in te brengen, zet dan de relatie alsnog stop.

Heel erg veel succes!

Geef het even de tijd, je vriend is nu ook bezig met verbetering. Ik zal hem niet alles vertellen, over hoe jij je voelt en dat je gevoel soms weg is. Dat maakt hem juist nog meer onzeker, en dan vraagt hij zich ook af waar hij het dan voor doet.
Ga weer wat leuke dingen met hem samen doen, uiteten, steek wat kaarsjes op en ga elkaar masseren, gezellig naar de bios, een wandeling door het bos enz. Hou wat afstand, dus zie elkaar niet elke dag maar probeer er elke x wanneer je 'm wel ziet er echt iets van te maken en neem de tijd voor elkaar. Wanneer je ruzie krijgt moet je hem ook wel echt goed uitpraten.
bijwerkingen van de map kunnen een paar dagen aanhouden, nou ja het is best verschillend per persoon maar na een week zal 't echt wel over zijn. je menstruatie kan nog wel een paar x van slag zijn.
Geef je relatie de tijd, ik hoop echt dat 't goed komt :slightly_smiling_face:

Hoe vaak zie je elkaar nu?
Probeer dat nog een beetje te vermidneren. Ik denk dat jullie het hier al over gehad hebben, maar elkaar te vaak zien is nu even niet goed voor jullie relatie denk ik…
Het is heel goed mogelijk dat je, als je hem een week of langer niet hebt gezien, weer gevoelens voor hem gaat krijgen en dat je hem gaat missen! En idd, zoals doenie zegt. Je kan beter minder vaak afspreken en dan ook echt wat leuks ervan maken, in plaats van elkaar heel vaak zien.
Kwaliteit gaat boven kwantiteit he :wink:

Neem gewoon wat tijd voor jezelf. Logisch dat je dit niet op wil geven, maar nu heb je zo op elkaars lip gezeten dat het voor jou gewoon even niet meer gaat. Dus gewoon elkaar wat minder zien, leg eerlijk aan hem uit waarom je dit doet en dat je dat doet omdat je hem niet kwijt wilt. Maar zo kan het natuurlijk ook niet verder. Het komt vast wel goed (:

Ik zou het ook nog even aankijken. Je bent al 2 jaar [fgcolor=#674BCC]super gek[/fgcolor] op hem. Door één ruzie heb je het gevoel dat de liefde misschien over is, maar als je echt zo gek op hem bent als je beschrijft, komt het gevoel vast en zeker weer helemaal terug! Probeer gewoon anders een [fgcolor=#D40F36]romantisch avondje[/fgcolor] in te plannen, misschien is dat weer [fgcolor=#2161EB]een boost[/fgcolor]?