Nou, titel zegt het al, ik snap mezelf niet
Vorig jaar rond deze tijd was ik voor de eerste keer helemaal tot over mn oren verliefd… Dat liep niet heel goed af (dat verhaal staat hier, ik stort mn hart wel vaker uit:
http://forum.girlscene.nl…heen/list_messages/230532),
en sindsdien ben ik echt nooit meer zó verliefd geweest… Nou zijn er wel 2 jongens die ik leuk vind, maar ik weet niet of ik ze écht leuk vind… Bij die 1e jongen had ik echt vlinders in mn buik, slappe knieën, giechelbuien, bijna geen adem meer, licht in mn hoofd, ik wist echt zeker dat ik helemaal verliefd was…
Maar nadat ik hem uit mijn hoofd heb gezet tijd voel ik gewoon helemaal niks meer! Soms één verdwaalde vlinder, maar niks extreems… Ook heb ik het gevoel dat daarna al mijn gevoelens helemaal zijn veranderd, ik heb een beetje een soort verdoofd gevoel over me, ik ben nooit meer extreem blij, super verdrietig of heel erg boos… Ik “voel” gewoon niks meer. Dit maakt me best ongelukkig, en ik zit niet lekker in mijn vel. Ik wil gewoon weer helemaal tot over mijn oren verliefd zijn, desnoods weer op die jongen, maar dit "niks"vind ik afschuwelijk.
Iemand ervaring, tips, of herkenbaarheid? Ik weet niet goed hoe ik er met mijn vriendinnen over kan praten, ik weet voor hen op school de schijn goed op te houden, ze hebben niet door dat ik me klote voel omdat ik het niet laat merken… En met mn ouders heb ik bijna elke dag wel knallende ruzie, waar zij zich achteraf nog t rotst over voelen, voor mij is dat na een kwartiertje al weer over…