Ik snap jongens niet

Heyy,
Het zit dus zo ik zit in het 4e middelbaar. En er is zo’n jongen op school die in het 6de middelbaar zit en ik vind hem al een lange tijd zooo mooi. Ik ken hem eigenlijk niet goed, ik zie hem wel vaak op school en op de bus. Hij geeft altijd zo van die signalen die k niet snap, vooral zijn vriendengroep dan. We maken wel echt elke keer enorm veel oogcontact. Ik heb gezegd dat ik na de examens hem ga toevoegen op snap. Als ik hem toevoeg moet ik het ook sowieso via zoeken doen omdat hij niet in mijn snel toevoegen staat. Wat ik ook al een beetje eng vind. Langs een kant twijfel ik. Want doet zijn vriendengroep dit voor de grap? Is hij te verlegen? Gaat het totaal mis lopen als ik hem toevoeg? Gaat hij mij accepteren? Ik twijfel vooral erg omdat veel van zijn vrienden bij mij op de scouts zitten. Waar ik ook wel goed mee overeen kom. Dus als ik een totale grap is dan wordt er sowieso over geroddeld op de scouts. Zijn vrienden kijken ook altijd raar. of doen gewoon raar. Maar wat ook kan natuurlijk is dat hij de gene niet is en het iemand anders is van de vriendengroep. Wat zouden jullie doen?

Ik zou zeggen gewoon proberen toch? Als het een grap was kom je daar vast snel genoeg achter en weet je dat dat een eikel is. En als hij niet accepteert dan weet je ook al genoeg.

Eerlijk: afgewezen worden kan altijd, dus je kunt het maar beter proberen. Nee heb je, ja kan je krijgen!