ik snap jongens echt niet.. iemand tips?

Hoi!
AAAH ik weet het niet meer! ik ben al best wel lang verliefd op een jongen en op gegeven moment heb ik het even los gelaten omdat hij zei dat hij mij niet op die manier leuk vond. ook heeft hij gezegd dat het voelt alsof hij me al best lang kent. Het voelt goed dus.
Nu zag ik hem maandag toevallig in een cafe en hij ging ook heel dicht bij me staan enzo terwijl hij weet dat ik hem leuk vind. Daarna hebben we weer veel gewhatsappt en vroeg ik of we weer een x gingen afspreken (heeft hij zelf ook x voorgesteld bij grappige gesprek dus weet niet of hij het echt meende.) hij zei ja is goed, maar hij moest nog kijken of het kon en nu zei hij vandaag dat hij niet kon, druk had enzo, ander keertje vroeg hij. Dit heeft hij al 2 keer gedaan toen ik het vroeg. Verder merk ik wel dat hij geïnteresseerd is, maar het kan ook zijn dat hij me alleen maar aardig vind, maar dan wil je toch niet afspreken?
klinkt wss best wel vaag als ik zo vertel , maar iemand tips?

Het kan trouwens best zo zijn dat ik hem soms teveel app. Nu neemt hij ook weer meer afstand met appen. Reageert niet meer zo vlug als vorige week. dus ik heb ook meer afstand genomen.

conclusie: whatsapp is gewoon harstikke confusing haha.
hoop dat mijn verhaal beetje duidelijk is. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet en volgens mij weet hij zelf ook niet echt wat hij wil…

Door te zeggen dat je hem leuk vind, misbruikt hij nu die macht tegenover jou. Zo zijn puberjongens nou eenmaal, valt niet veel aan te snappen… iedereen houdt ervan om aandacht te krijgen, als je weet dat iemand je leuk vind gaan mensen het vaak juist bij die persoon zoeken omdat ze weten dat ze het dan krijgen. Ook is het mannelijk ego 3 keer zo groot als dat van vrouwen, dus waarschijnlijk pleziert het hem ook dat jij hem leuk vind en ja… hij kan dit gaan misbruiken, maar wees blij dat hij dit nog niet heeft gedaan. Ik zou hem uit je hoofd zetten, hoe moeilijk dat ook is. Zolang hij weet dat jij hem leuk vjnd is de plezier van het jagen er helemaal af. Probeer het bij de volgende gozer dan ook niet gelijk te zeggen dat je hem leuk vind, omdat de meeste spanning er dan vanaf is. Dit komt later pas, zodra je verder bent en hij ook inmiddels gevoelens heeft kunnen ontwikkelen. Niet iedereen wordt nou even snel verliefd. Het beste is om hem even in afwachting te laten zonder dat je hem afstoot.

Oke, en heb je dan ook nog tips om ervoor te zorgen dat hij me toch iets leuker ofzo gaat vinden ondanks dat ik het dus heb verteld?

Haha ik snap wat je bedoeld, heb het zelf ook wel x meegemaakt soort van. Maar je moet het echt proberen om een beetje los te laten en hem ook een beetje moeite te laten doen. Als hij geen moeite doet, is ie zelf ook niet de moeite waard :ok_hand:

Wat een flut-advies. Je theorie kan wel correct zijn, maar dit is lang niet zo bij elke jongen.

Spreek gewoon met hem af? Kijk of het leuk is en daarna kun je eventueel zelf aan hem vragen of hij jou nu wèl leuk vind!

Ja ik denk sowieso dat we gewoon een x af moeten spreken en dan laat ik het initiatief gewoon bij hem liggen. en ik denk sowieso niet dat hij die macht misbruikt. Want zo is hij helemaal niet. Ik denk wel dat hij van die aandacht houd. En ik kon me gewoon ECHT niet langer inhouden met zeggen dat ik hem leuk vond. Als hij me echt leuk gaat vinden als we nog een x afspreken dan vind hij dat echt niet erg denk ik dat ik het heb verteld. En ik ben niet iemand die de hoop zo opgeeft. Omdat hij ook met mij wil blijven omgaan en omdat ie gewoon facking leuk is ghehe

En met het afspreken kijk ik dan wel hoe hij doet en wat voor signalen hij afgeeft en dan kan ik het dan altijd vragen idd. thanks iig.

iemand anders nog tips ofzoo?

Ik zit op dit moment ook in een situatie waarbij die jongen zwaar zwaar onduidelijk is, dus ik snap je gevoel :slightly_smiling_face:

maar misschien moet ik hem ook wel beetje laten zien dat ik hem toch nog wel steeds leuk vind enzo?
En ik ben zelf altijd wel heel positief en enthiousiast. Dus ook met appen en dat is dus gewoon wie ik ben dusja. dat ga ik dan niet veranderen voor een jongen. ik bedoel. ga geen hard to get spelen want zo ben ik helemaal niet.

heb jij ook verteld dat je hem leuk vind of iets in die richting? of dat je hem helemaal niet leuk vind kan ook haha

Nee dat niet. Na een jaar het bij flirten gehouden te hebben, hebben we 6 weken geleden voor het eerst gezoend, en een maand later weer. Bij de 1e keer zei een vriendin tegen hem dat ie het moest doen, en toen deed hij het ook. Bij de 2e keer zei hij ‘’ ik heb een weddenschap met die barman daar, als ik tijdens het laatste liedje van carnaval met een meisje zoen, krijg ik 50 euro… mag ik jou zoenen tijdens het laatste liedje?’’ en toen zoende hij me dus weer. Maar voor de rest, doet hij gewoon niet zn best. Maar soms ook weer wel. Naja hij is heel onduidelijk en ik weet niet wat ik met hem aan moet :slightly_smiling_face:

zo te zien is t niet echt een gentleman.haha misschien dat hij het als een excuus gebruikt om je te zoenen. Maar met carnaval gebeuren er altijd rare dingen die je niet te serieus moet nemen meestal. Praten jullie op iets van app ofzo?

AAAH OKE. dit moet ik nog even kwijt. Ik had dus voordat ik dit bericht stuurde gezegd dat ik het wel leuk vond dat hij ook meedeed ergens aan. Iets met muziek. En toen zei hij terug van ja. lijkt me ook leuk ga ik proberen te regelen. (totaal niet hard to get dit haha.) maar iig. WAT MOET IK TERUGZEGGEN ? :open_mouth:

Ja, ik heb hem de volgende dag een berichtje gestuurd "eigenlijk moet je me nu trakteren van die 50 euro die je door mij hebt verdiend :slightly_smiling_face:’’ hij: ‘‘die heb ik anders nog niet gekregen haha’’. Hij probeerde wel het gesprek een beetje op gang te houden, maar ging niet op mn verzoek in.

@ ballerina

1. Ik snap dat je het graag een flutadvies wilt noemen aangezien je in dezelfde situatie zit :’) typisch gevalletje ontkenning. Als een jongen je in onduidelijkheid laat zitten dan is hij “just not that into you”. Alleen willen veel vrouwen dat niet inzien omdat ze hopen dat het niet zo is. Als een jongen je echt leuk vind, dan laat hij dit duidelijk blijken want waarom zou hij dit niet doen als hij al weet dat de ander hem leuk vind?

2. Ik had het over de meeste jongens, eerst goed lezen voordat je commentaar geeft.

nou. ik vind dat er meerdere opties zijn. ik bedoel. ik denk niet dat je voor alle jongens kunt spreken. hij kan je ook in onduidelijkheid laten zitten omdat hij echt niet weet wat hij zelf wil of omdat ( in mijn geval misschien) we elkaar nog maar 2 x echt een beetje hebben gesproken in het echt.

AAAH OKE. dit moet ik nog even kwijt. Ik had dus voordat ik dit bericht stuurde gezegd dat ik het wel leuk vond dat hij ook meedeed ergens aan. Iets met muziek. En toen zei hij terug van ja. lijkt me ook leuk ga ik proberen te regelen. (totaal niet hard to get dit haha.) maar iig. WAT MOET IK TERUGZEGGEN kan iemand hier nog ff snel op reageren? anders kan ik niet slapen snapje. ghehe

Ik heb precies t zelfde probleem… (ik heb alleen niet gezegd dat ik m leuk vind, maar hij dacht t wel)
Ik negeer die jongen nu gewoon, omdat hij ook meerdere dingen heeft uigehaald, maar misschien kun jij proberen afstand te houden? Dat je hem bijv. niet meer appt, of als hij je appt eerst afmaakt waar je mee bezig was, ipv gelijk reageren :slightly_smiling_face:.

Je kan ook gewoon afspreken idd, en dan kun je hem meteen vragen hoe het nou precies zit en of hij voortaan duidelijk wilt zijn!

Ik wel trouwens nog wel zeggen dat ik niet te snel iets zou aannemen wat via whatsapp is gebeurd, soms komen dingen namelijk anders over dan ze zijn ;/

vind jij m wel echt leuk? Vraag dan gwn om n keer af te spreken. En anders zou k het n beetje rustig houden, hem ook n beetje moeite laten doen