ik snap het niet

er is een jongen die me eerst niet leuk vond, maar toen opeens weer wel.
we hebben toen 5 minuten verkering gehad : :crazy_face: en toen maakte hij het uit omdat hij toch niet op mij verliefd was.
en nu krijg ik smsjes van hem, zoals: ik vind je heet.
maar als ik bij hem ben laat hij niks merken, dat hij verliefd op mij is.
ik snap er niks meer van.
ik weet niet wat hij nou precies wil.
please help me

Hoe oud ben jij, en hoe oud is hij?
Ik zou hem gewoon laten gaan, of zeggen dat hij normaal moet doen/eerlijk zeggen wat hij wilt.

ik ben 17 en hij is ook 17
ik ben al 1 jaar verliefd op hem, dus laten gaan gaat niet gemakkelijk en hij praat er het liefste niet over

Hij speelt met je.

Hmm, dan zou ik hem niet te serieus nemen…
Ik zou hem toch echt laten gaan hoor, rare smsjes…

Tsja ik snap hem ook niet…

Een jongen die echt gek op je is gaat ervoor en zal je niet zomaar aan de kant zetten of iets. Het is eigenlijk vrij duidelijk dat hij op je aandacht kickt en deze ook steeds uitlokt met dat soort smsjes.

ik denk dat je gelijk hebt…

Het is playertje en speelt graag spelletje met jou
laat hem gaan .

Lol, gooi um weg _O-

Lol, gooi um weg _O-

Lol, gooi um weg _O-

weetje vraag het hem gewoon want anders weet jij toch ook niet waar je aan toe bent en je hebt toch echt het recht om het te weten toch en als hij er toch egt niet over wil praten en zo kun je ook zoiets zeggen stuur me dan ook niet zulke smsjes waarin staat van ik ben heet mischien verteld hij het zo

-.- negeer hem, hij kloot alleen maar… en dat op 17-jarige leeftijd is beetje zielig

Ik zeg DOEI.

Wat onvolwassen zeg.
Laat hem gewoon, niet terug reageren. Zo’n jongen is alleen maar grapjes aan het uit halen.