ik snap het niet?

Hee meiden,
Ik was vandaag naar de zoo met de klas (heel leuk natuurlijk :grinning:) maar in de ochtend vroeg stef opeens mijn verjaardag. En toen ik stef s’middags tegenkwam vroeg ik waarom hij dat vroeg moest hij het vragen van jo (mijn ex) :O. En in de middag liep iedereen zo gesplitst in groepjes vrij rond in de zoo. Ik en een vriendin kwamen to tegen hij liep alleen rond, dus vroeg ik of hij mee wou lopen, hij liep dan maar mee met ons xp. Kwamen we jo en kas tegen, die mij begonnen te bekogelen met steentjes omdat ik wou weten waarom jo mijn verjaardag moest weten xd. Toen liepen ik en mijn vriendin maar weg, even later smstte kas mij: ik moest vragen van to waar dat je bent. Ik smstte ja aan de pinguins, dan liepen ik en mijn vriendin helemaal naar de andere kant van de zoo xp Dan vroeg ik zo van ja, waarom? Stuurde kas zo van ja hij wou dat gewoon weten… En toen een 10 minuten later smstte to mij opeens van ja: waar ben je? want we vinden je niet, ik moet het vragen van kas. Ik zo van ja bij een bank (er zijn daar wel duizenden banken xd) want ik was de jongens gewoon beu… Stuurde kas mij opeens: to wil graag iets vragen aan je maar hij durft niet. Ik antwoordde maar niet, want ik had geen zin, stuurde to mij dan weer: ja kas wil je graag goed nieuws vertellen, ik reageerde weer niet want ik had echt genoeg van hun xd En toen kwam ik kas, to en jo dan toch toevallig tegen, vroeg ik van ja wat bedoelen jullie nu? Zeggen ze gewoon ooh niks vergeet het maar, xd

Weten jullie wat ze bedoelen? Want ik weet het echt niet meer :open_mouth:

Ik vind het allemaal vrij kinderlijk, heb ook werkelijk geen idee wat ze hiermee willen bereiken sorry. :’)

Ik snap er echt geen bal van… Waarschijnlijk proberen ze je te plagen of 1 van die jongens wil iets van je.

Ik snap er niets van.

Ja, ik vond het zelf ook heel kinderachtig xd

Meisjes plagen, kusjes vragen.
Dit gaat echt nergens over.

:stuck_out_tongue: jaah het is heel verwarrend i know xD

als ze echt iets van je moeten komen ze een andere keer wel terug.

Ik snap het ook niet!

Ik denk dat ze gewoon irritant aan het doen waren

Misschien moet je je probleem nog eens uitleggen, dan begrijpen wij het misschien beter!:slight_smile:

denk niet dat het aan haar ligt dat we het niet snappen…
hoe oud zijn die jongens?!

jo to? Zijn dat normale namen?

wie is nou Jo en wie is To, sorry maar snap er helemaal niks van?

dit zijn echt nog kindjes. ze willen je gewoon plagen. doe een x zoiets terug