ik snap het niet

hi,

ik heb nu al een tijdje met m’n vriendje en ik snap niks meer van hem

de ene keer doet die kei lief (verliefd) en noemt die me schat enzo, appt die met hartjes en wil die met me bellen. maar de andere keer doet die heel droog wilt die niet bellen en wilt die t over laten gaan… maar even later komt die toch weer terug om dat die me ‘mist’ hij weet niet wat die wilt en ik laat t allemaal
maar toe. ik heb vrijdag eeen etentje en ik heb het etentje voor hem afgezegt (dat weet die) zodat we wat konden gaan doen. nu zegt die ineens dat die niet zeker weet of die vrijdag kan… voor niks dus heel fat etentje afgezegt… ik snap m’n vriendje niet zo heel erg goed dus… de ene keer wilt die me en de andere keer niet. moet ik m laten of moet ik er wat van gaan zeggen? of moet ik t uitmaken? ik weet niiet meer… wie kan me helpen ?

Ik zou er wat van zeggen, is wel drastisch om het meteen uit te maken zonder eerst te vertellen dat het je dwarszit.

Praat erover, je kan niet weten wat er aan de hand is. Leg rustig jouw gevoel uit, misschien zit hij wel met zichzelf in de knoop, misschien heeft hij inderdaad momenten dat hij jullie relatie niet meer ziet zitten. Je weet het niet. Ik neem aan dat jullie al wel zo ver zijn in jullie relatie dat jullie serieuze gesprekken hebben?

Zeg eerst wat je dwars zit joh

Ik zou er over praten met hem

wat de anderen hier boven ook al schreven, ik denk dat het goed is als je met hem gaat praten, zeg hem dat merkt dat hij soms afstandelijk doet en dat je niet begrijpt waarom hij ineens zegt dat hij vrijdag misschien niet kan terwijl jij je etentje hebt afgezegd…

succes!