Hoi!
Ik heb toch besloten een topic hier over te openen, omdat ik er wel heel erg mee zit en me dagelijks bezighoudt.
Het zit dus zo:
Ongeveer drie maanden geleden had ik veel oogcontact met een jongen. Aangezien hij de rest van de week in mijn hoofd bleef hangen een een vriendin van me zijn naam wist, heb ik hem toegevoegd op facebook. Hij begon meteen een gesprek. Mijn vader woont in dezelfde woonplaats als hij, dus heb ik met hem afgesproken bij mij thuis.
Die avond hebben we al meteen vrij veel gezoend.
Weekenden daarop spraken we ook met elkaar af, waarbij we iedere keer veel zoenden. Doordeweeks spraken we elkaar zo’n beetje iedere dag via WhatsApp.
Na ongeveer twee maanden steeds met elkaar afspreken en spreken op WhatsApp, hebben we seks gehad, dit was mijn eerste keer. Ook de week daarop spraken we elkaar veel via WhatsApp en hebben we een weekend later weer seks gehad. De week daarop verminderde het contact via WhatsApp. Hij had examens, dus ik dacht dat het daar aan lag. Hij reageerde namelijk niet op mijn berichtje. Drie dagen later besloot ik nogmaals wat te sturen en hij reageerde gewoon weer heel normaal. Omdat ik toch wel echt verliefd op hem geworden was (en nog steeds ben) en ik dacht dat hij hetzelfde voor mij voelde, besloot ik te vragen of hij iets voor mij voelde. Dit heb ik 's avonds gedaan rond 23:00 uur, want op dat moment hadden we nog een gesprek. Hij reageerde er niet meer op, dus ik dacht dat hij al sliep en ik ging zelf ook slapen. Dat bericht heb ik vorige week woensdagavond verstuurd en ik heb nog steeds niks terug terwijl hij wel veel online is geweest.
Ik snap dus echt niet wat ik hier mee moet. Heb ik het verkeerd aangepakt? En waarom reageert hij niet? Hij had op z’n minst in het weekend wel wat van zich kunnen laten horen als hij het te druk had met examens. Ik was dit weekend namelijk bij mijn moeder, dus heb ook niet kunnen afspreken of zo. Er is ook niet echt wat voorgevallen of zo waar deze reactie (of zeg maar, geen reactie) uit voort had kunnen komen. Het ene moment was alles nog helemaal goed en het volgende moment is alles opeens weg?
Ik ben 15 en hij is 19 trouwens. Moet ik hier nou uit opmaken dat hij niks voor mij voelt en alles nu dus opeens over en weg is?
Xx