Ik snap het niet

Hoi!

Ik heb toch besloten een topic hier over te openen, omdat ik er wel heel erg mee zit en me dagelijks bezighoudt.
Het zit dus zo:

Ongeveer drie maanden geleden had ik veel oogcontact met een jongen. Aangezien hij de rest van de week in mijn hoofd bleef hangen een een vriendin van me zijn naam wist, heb ik hem toegevoegd op facebook. Hij begon meteen een gesprek. Mijn vader woont in dezelfde woonplaats als hij, dus heb ik met hem afgesproken bij mij thuis.
Die avond hebben we al meteen vrij veel gezoend.

Weekenden daarop spraken we ook met elkaar af, waarbij we iedere keer veel zoenden. Doordeweeks spraken we elkaar zo’n beetje iedere dag via WhatsApp.
Na ongeveer twee maanden steeds met elkaar afspreken en spreken op WhatsApp, hebben we seks gehad, dit was mijn eerste keer. Ook de week daarop spraken we elkaar veel via WhatsApp en hebben we een weekend later weer seks gehad. De week daarop verminderde het contact via WhatsApp. Hij had examens, dus ik dacht dat het daar aan lag. Hij reageerde namelijk niet op mijn berichtje. Drie dagen later besloot ik nogmaals wat te sturen en hij reageerde gewoon weer heel normaal. Omdat ik toch wel echt verliefd op hem geworden was (en nog steeds ben) en ik dacht dat hij hetzelfde voor mij voelde, besloot ik te vragen of hij iets voor mij voelde. Dit heb ik 's avonds gedaan rond 23:00 uur, want op dat moment hadden we nog een gesprek. Hij reageerde er niet meer op, dus ik dacht dat hij al sliep en ik ging zelf ook slapen. Dat bericht heb ik vorige week woensdagavond verstuurd en ik heb nog steeds niks terug terwijl hij wel veel online is geweest.

Ik snap dus echt niet wat ik hier mee moet. Heb ik het verkeerd aangepakt? En waarom reageert hij niet? Hij had op z’n minst in het weekend wel wat van zich kunnen laten horen als hij het te druk had met examens. Ik was dit weekend namelijk bij mijn moeder, dus heb ook niet kunnen afspreken of zo. Er is ook niet echt wat voorgevallen of zo waar deze reactie (of zeg maar, geen reactie) uit voort had kunnen komen. Het ene moment was alles nog helemaal goed en het volgende moment is alles opeens weg?

Ik ben 15 en hij is 19 trouwens. Moet ik hier nou uit opmaken dat hij niks voor mij voelt en alles nu dus opeens over en weg is?

Xx

Daar heb je inderdaad wel gelijk in, maar ik dacht echt dat hij hetzelfde voelde en alles leek ook erg serieus. Ik had zijn vrienden ook al ontmoet en zijn ouders wisten ervan en zo.

In ieder geval bedankt voor je reactie! Dan zal ik dit weekend wel wat proberen. :slightly_smiling_face:

Ik weet niet zo goed wat je moet doen, ik zou iig niet de hele tijd berichtjes sturen…

Succes!

Nee, dat was ik ook niet van plan. Sinds woensdag heb ik dus ook niks meer gezegd, maar ik baal er wel van omdat ik wel echt verliefd op hem ben…

In ieder geval bedankt!

Ja logisch… En als hij niets meer stuurt weet je wel waar je staat.
Ik hoop dat hij nog iets zegt (:

Tsja, heel lullig maar blijkbaar voelt hij niet hetzelfde voor jou. Wel heel erg kinderachtig dat hij er niet gewoon eerlijk over is en een gesprek met je aangaat.

Jeetje wat lullig dat hij niks meer stuurt. Ik zou hem zoals Valencia al zei niet gaan bestalken met berichtjes, bel hem!

Bedankt allemaal voor jullie reactie!

Van het weekend zou ik eventueel iets kunnen proberen of afspreken om er over te praten of zo, maar eigenlijk twijfel ik hier nu ook over. Als hij niks zegt, lijkt het me dat hij dus niks voor me voelt, maar ik snap dus niet waarom hij dat niet gewoon zegt. :frowning_face: En ook zomaar opeens, alles leek zo goed te gaan…

Ik denk dat je gelijk hebt, maar als ik jou was zou ik hem vanavond bellen… gewoon zodat je het zeker weet en het van hem hoort. Dit soort dingen moet je eigenlijk niet vragen over whatsapp, maar dan nog is het vrij lullig dat hij gewoon niet reageert.

pff dit klinkt echt als dat hij je gebruikt heeft om seks mee te hebben en gebruik heeft gemaakt van jouw ‘onwetendheid’(niet gemeen bedoeld!). Vind het ontzettend lullig van hem dat hij niks laat horen! Ik zou hem inderdaad ook gelijk bellen en hem ernaar vragen hoe het nou eigenlijk zit. Ik hóóp voor je dat het niet is wat ik denk…

Helaas is die gedachte ook al door mijn hoofd geschoten. Maar hij had eerder tegen me gezegd: ‘Als je het niet wil, dan moet je het niet doen.’ Toen hebben we het dus ook niet gedaan en ging hij nog steeds hetzelfde met me om, dus ik vraag me af of het dan echt alleen om de seks ging…

En bellen ga ik nu niet doen, ik heb het momenteel erg druk met school en kan een eventueel lang/emotioneel gesprek nu niet gebruiken, daar wacht ik nog even mee tot het weekend.

Bedankt voor jullie reacties!

Oke het zal vast niet toevallig zijn dat het woord ‘player’ als eerste in me opkomt

Ja… maar nu heeft ie wel gekregen wat hij wilde en opeens hoor je niet meer van hem… Jammer dat je eerste keer met zo’n rotjoch heeft moeten zijn. Ben benieuwd hoe het af gaat lopen. Ik wens je in ieder geval sterkte!

Nou ja, heel toevallig vanavond opeens antwoord gekregen. Het speet hem heel erg dat het zo lang heeft geduurd en hij gaf aan dat hij niet goed wist hoe hij hier mee om moest gaan. Hij vertelde dat hij me wel heel leuk vindt, maar moeite heeft met het leeftijdsverschil en wat anderen zullen denken. Ik heb gezegd dat ik dit wel snap omdat mijn moeder er eerst ook fel op tegen was omdat hij meerderjarig is en ik minderjarig. Het gesprek is nog steeds gaande, dus we zullen zien.

Oke nouja, dat is in ieder geval wel iets. Ik snap zijn bezwaar ook wel een beetje, maar aan de andere kant; als je altijd maar uit moet gaan van wat anderen vinden…

Ja, inderdaad, maar van het weekend gaan we het er over hebben en dan zullen we het wel zien.

Iedereen bedankt in ieder geval!

Dankjewel! :slightly_smiling_face:

Oei vervelende situatie! Succes dit weekend!

Ik vind 15 en 19 prima kunnen hoor :-). Als jij duidelijk je grenzen aangeeft bij hem, lijkt het mij geen rede om er op tegen te zijn. Ik was ook 14 toen ik kreeg met iemand van 18