Ik snap het niet... Meelopers.

Nou ik zie best wel vaak dat iemand een plaatje er neerzet en dan bijvoorbeeld vraagt staat dit wel by dit ?
Of zal ik deze schoenen halen ?
Dan denk ik draag tog wat je zelf leuk vind.
Als iedereen zegt nee je moet het niet dragen dan ga je het tog niet niet dragen omdat anderen het niet mooi vinden ?
Draag gewoon wat jezelf leuk vind.
Heb schijt aan degenen die het niet mooi vinden.
Het gaat erom dat je het zelf leuk vind.
Oké dit moest er even uit
:stuck_out_tongue:

helemaaal mee eens! :slightly_smiling_face:

ik ook!

Me 2

i totaly agree :grinning:

En ook opeens heel veel fakers & scene’s enzo :astonished:

en veel wannabe emo’s :3

ook zielig xD

Jaa :stuck_out_tongue:

ben het helemaal met je eens . x)

:stuck_out_tongue:

Ja opzich ben ik het wel met je eens, alleen de vraag hoe vind jij het vind ik toch wel iets wat ik zelf ook graag stel. Als ik twijfel wil ik wel graag iemand anders zijn mening horen

EN ik denk dat heel veel wel een mening willen horen van een ander

lijkt me trouwens ook vervelend als je emo oid wordt genoemd als je dat helemaal niet bent xD

jaa dan doe je het voor een ander en niet voor jezelf.
Omdat je erby wilt horen ofzo ? :stuck_out_tongue:

mee eens.
vooral dat ik ben emo gedoe.
vandaar dat ik ook op mn profiel heb gezet dat ik echt heel erg emo ben.
reageert er ook nog zoon kind van: ik ben ook emo! emo 4 life! .__.
ooit van sarcasme gehoord.
zelf loop ik ook wel een beetje met die scene kleding gedoe, maar ik vind het gewoon leuk, vind mezelf niet scene ofzo. probeer het ook niet te zijn.

Hetzelfde,

nee, zo bedoel ik t niet
als je jezelf geen emo vind, maar mensen je er wel mee “uitschelden”

ik vind ook dat niemand alleen maar naar andere mensen moet luisteren maar : als ik over iets twijfel vind ik het leuk om te horen wat andere mensen zeggen. als iemand dan zegt van “ik vindt het lelijk” is dat een mening maar als iemand zegt “die vallen klein” of “de kleur gaat eruit in de was” dan is dat tog alleen maar handig:)

Ja dat heb ik ook wel is laatst liep ik in de stad werd er emo naar me geroepen :open_mouth:

Dat bedoel ik niet.